loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 57 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://dl.far3music.ir/Music/1393/11/16/03/Mehran%20Khakbaz%20-%20Boro%20Khoshbakht%20Sho.JPG

 

چرا عذابم داری میدی با کارات حسی نیس واقعا توی حرفات
خیلی سخته بگم تو بریدی ازم اینو میشه فهمید از تو چشمات
بگو چی شد بینمون فاصله افتاد بگو کی عاشق تر از من تورو میخواد
خیلی وقته شدی یه غریبه برام خیلی وقته تو سردی باهام
تو نمیمونی با من برو حرفی نزن برو دیگه غرورم رو نشکن
تو برو خوشبخت شو توخوبی ذاتا روبه روته فرداهای روشن
اون محاله مثل من دستاتو بگیره برو که این جدایی تقدیره
من حتی تو نباشی دوست دارم برو با اینکه قلبم میگیره

***

خیلی وقته تو دلت جایی واسم حرفا و کارای تو شبیه هم نیست
هرچی بینمونه از حالا تمومه برو هیچی ازت توی دلم نیست
قشنگترین خاطره هارو با تو داشتم بخاطرت رو خیلی چیزا پا گذاشتم
زندگی میکنم بی تو با غمو درد با یاد نگاهت که عاشقم کرد
تو نمیمونی با من برو حرفی نزن برو دیگه غرورم رو نشکن
تو برو خوشبخت شو توخوبی ذاتا روبه روته فرداهای روشن
اون محاله مثل من دستاتو بگیره برو که این جدایی تقدیره
من حتی تو نباشی دوست دارم برو با اینکه قلبم میگیره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,678
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,878
  • بازدید ماه : 2,878
  • بازدید سال : 72,928
  • بازدید کلی : 532,051
  • کدهای اختصاصی