loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 176 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Iman-Abdolahkhani-Ghasam-Khordam.jpg

 

قسم خودم که تا آخر رو حرف آخرم باشم
یه جایی پا نذارم که تو باشی و منم باشم
چقدر سخته بدون تو خودم خواستم که اینجور شه
دلم دیگه نمی تونه قسم خورده که مجبور شه
تو چشماتو بستی رو من به رفتار تو مشکوکم
نخواستی که بمونی تو با چشمای خودم دیدم
با چشمایی که هر لحظه منو یاد تو می ندازه
خداحافظ نمی تونم دلم با تو نمی سازه

***

آروم آروم قدم زدی روی دلم روی نگام
میبینی بدون تو تلخه برام این زندگی
مدیونی اگه بخوای یادت بره با من چه کردی
یکی یکی نفس نفس اشک چشام میریزه
باید برم از قلب تو صبر دلم لبریزه
قسم خودم که تا آخر رو حرف آخرم باشم
یه جایی پا نذارم که تو باشی و منم باشم
تو چشماتو بستی رو من به رفتار تو مشکوکم
نخواستی که بمونی تو با چشمای خودم دیدم
با چشمایی که هر لحظه منو یاد تو می ندازه
خداحافظ نمی تونم دلم با تو نمی سازه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,388
  • بازدید ماه : 1,388
  • بازدید سال : 71,438
  • بازدید کلی : 530,561
  • کدهای اختصاصی