loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 94 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mehdi-Yaghmaei-Hoseleh-Kon.jpg

 

تو عادت ندارى به این غصه خوردن به این روزگاره پر از حسرته من
تو عادت ندارى تو صبرت تمومه نمیخواى ببینى که شب روبرومه
تحمل ندارى که من بد بیارم شکستى کنار منو روزگارم
اگه تو شکستى اگه من بریدم تو طاقت بیارى دیگه وا نمیدم
بخندو معجزه کن بذار این روزاىه بد رد شه
یکمى حوصله کن شباىه غصه باید رد شه
لبخند تو یعنى آرامش
بخندو معجزه کن بذار این روزاىه بد رد شه
یکمى حوصله کن شباىه غصه باید رد شه
دنیا رو با عشق تو میخوامش
***
تو طاقت بیارى نمیمیرم از غم نمیترسم از شب نمىپاشم از هم
بذار من کنارت دوباره بسازم بمون تو کنار منو حسه تازم
بخندو معجزه کن بذار این روزاىه بد رد شه
یکمى حوصله کن شباىه غصه باید رد شه
لبخند تو یعنى آرامش
بخندو معجزه کن بذار این روزاىه بد رد شه
یکمى حوصله کن شباىه غصه باید رد شه
دنیا رو با عشق تو میخوامش , لبخند تو یعنى آرامش
تو عادت ندارى به این غصه خوردن به این روزگاره پر از حسرته من
تو عادت ندارى تو صبرت تمومه نمیخواى ببینى که شب روبرومه
تحمل ندارى که من بد بیارم شکستى کنار منو روزگارم
اگه تو شکستى اگه من بریدم تو طاقت بیارى دیگه وا نمیدم
بخندو معجزه کن بذار این روزاىه بد رد شه
یکمى حوصله کن شباىه غصه باید رد شه
لبخند تو یعنى آرامش
بخندو معجزه کن بذار این روزاىه بد رد شه
یکمى حوصله کن شباىه غصه باید رد شه
دنیا رو با عشق تو میخوامش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,887
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,087
  • بازدید ماه : 3,087
  • بازدید سال : 73,137
  • بازدید کلی : 532,260
  • کدهای اختصاصی