loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 42 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Oveys-Sayyah-Khab-Mibinam.jpg

 

با گریه دنیامو رو آب میبینم
وقتی تورو تنها تو خواب میبینم بازم دوست دارم
میخواستی دستامو دست تو نسپارم
یخ کرده دستامو بدجوری تب دارم
بازم دوست دارم , دوست دارم دوست دارم دوست دارم
موندن تو این دنیا دیگه نمی ارزه موهام برفی شد دستام میلرزه
کم میشم از دنیا اما خیالت جمع با اینکه اینروزا یه آدم دیگم
بازم دوست دارم , دوست دارم دوست دارم دوست دارم
***
با تو سفر خوبه تنها نمیتونم ساکم رو میبندم ساکت نمیمونم
بیداری کابوسه دلتنگمو بی تو با گریه میخوابم تا میپرم از خواب میگم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
با گریه دنیامو رو آب میبینم وقتی تورو تنها تو خواب میبینم بازم دوست دارم
میخواستی دستامو دست تو نسپارم یخ کرده دستامو بدجوری تب دارم
بازم دوست دارم , دوست دارم دوست دارم دوست دارم
موندن تو این دنیا دیگه نمی ارزه موهام برفی شد دستام میلرزه
کم میشم از دنیا اما خیالت جمع با اینکه اینروزا یه آدم دیگم
بازم دوست دارم , دوست دارم دوست دارم دوست دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,113
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,313
  • بازدید ماه : 2,313
  • بازدید سال : 72,363
  • بازدید کلی : 531,486
  • کدهای اختصاصی