loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 77 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Mohsen-Ghaderi-Khoda-Bahamooneh.jpg

 

تا چشمم به چشات افتاد یه برقی تو چشات دیدم
یه لحظه ساعتا خوابید دیگه از عشق نترسیدم
دلم بی وقفه می لرزید ببین قلبم چه می کوبه
می خوام ثابت کنم عشقم چقدر این عاشقی خوبه
تو هستی عاشقی خوبه تو هستی زندگی زیباست
یه لحظه باشی می ارزه به هرچی توی این دنیاست
یکمی درکم کن بازم امشب که بارونه

عجیبه حس عشق با تو خدا امشب باهامونه

بهت فکر می کنم هر شب تویی عمرم تویی جونم


***

بازم امشب زیر بارون از احساس تو می خونم
تو فکرم هستی هر لحظه شبا تا صبح بیدارم
باید تو زندگیم باشی که من خیلی دوست دارم
تو هستی عاشقی خوبه تو هستی زندگی زیباست
یه لحظه باشی می ارزه به هرچی توی این دنیاست
یکمی درکم کن بازم امشب که بارونه
عجیبه حس عشق با تو خدا امشب باهامونه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,583
  • بازدید ماه : 1,583
  • بازدید سال : 71,633
  • بازدید کلی : 530,756
  • کدهای اختصاصی