loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 90 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

 

هوا امشب چه دلگیرو چه سرده شبیه حال این روزای عشقم
چقدر سرده دلم یخ زده انگار تویه این لحظه ها میلرزه دستم
یه دنیا غم تویه چشمام نشسته ببین بی تابته قلب شکستم
همش بارونیه چشمای خستم مثه حال غریب هر دقیقم
مثه حال غریب هر دقیقم
***
تو نیستی خوب من این خونه ویرونه
تو نیستیو دلم از بی کسی خونه
گل ناز شبای تیره و تارم تو نیستی حال من خیلی پریشونه
تو نیستی حال من خیلی پریشونه
یه دنیا غم تویه چشمام نشسته ببین بی تابته قلب شکستم
همش بارونیه چشمای خستم مثه حال غریب هر دقیقم
مثه حال غریب هر دقیقم
هوا امشب چه دلگیرو چه سرده شبیه حال این روزای عشقم
چقدر سرده دلم یخ زده انگار تویه این لحظه ها میلرزه دستم
یه دنیا غم تویه چشمام نشسته ببین بی تابته قلب شکستم
همش بارونیه چشمای خستم مثه حال غریب هر دقیقم
مثه حال غریب هر دقیقم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,342
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,542
  • بازدید ماه : 2,542
  • بازدید سال : 72,592
  • بازدید کلی : 531,715
  • کدهای اختصاصی