loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Pourya-Ahmadi-Baroon.jpg

 

بارون دلم میخواد وقتی که با منی آروم دره گوشم بگی ماله منی
هر روز میخوام چشام به چشایه تو باز بشه هر شب ترانه ها تو نگاهت آغاز بشه
بی تو این زندگی برای من معنی نداشت دستات فاصله ای بین منو غصه گذاشت
آسون زیر بارون به پای تو شعر میریزم با تو خوشبخت ترین آدم دنیام عزیزم
***
دستاتو بی هوا تو دستای خودم بذار عکست رو حک کنم رو پنجره با این بخار
دستاتو بی هوا تو دستای خودم بذار عکست رو حک کنم رو پنجره با این بخار
بارون دلم میخواد وقتی که با منی آروم دره گوشم بگی ماله منی
هر روز میخوام چشام به چشایه تو باز بشه هر شب ترانه ها تو نگاهت آغاز بشه
بی تو این زندگی برای من معنی نداشت دستات فاصله ای بین منو غصه گذاشت
آسون زیر بارون به پای تو شعر میریزم با تو خوشبخت ترین آدم دنیام عزیزم
هر روز میخوام چشام به چشایه تو باز بشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,399
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,599
  • بازدید ماه : 2,599
  • بازدید سال : 72,649
  • بازدید کلی : 531,772
  • کدهای اختصاصی