loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 97 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

 

وقتیکه نیستی قلبم میگیره نمیدونی بدونه تو اینجا اسیره


دیگه کسی نیست که درمونی باشه واسه دردایه قلبم مرهمی باشه


واسه دردایه قلبم مرهمی باشه


آروم ندارم نمیدونی من بدونه تو چه حالی دارم


از غم دوریت من شبو روزا فقط میبارم


این خاطراتو به یاد میارم


دیگه بسه طاقت سختی ندارم


آروم ندارم نمیدونی من بدونه تو چه حالی دارم از غم دوریت من شبو روزا


فقط میبارم


این خاطراتو به یاد میارم دیگه بسه طاقت سختی ندارم


***


دوری میکنی از منی که دل به تو بستم


دیگه چاره ای نیست بدونه تو تنها و خستم


اینروزا حال من بدونه تو خیلی خرابه


این جاده ای که توش افتادم رو به سرابه


تو دوری میکنی از منی که دل به تو بستم


دیگه چاره ای نیست بدونه تو تنها و خستم


اینروزا حال من بدونه تو خیلی خرابه


این جاده ای که توش افتادم رو به سرابه


آروم ندارم تو نمیدونی من بدونه تو چه حالی دارم


از غم دوریت من شبو روزا فقط میبارم


این خاطراتو به یاد میارم


دیگه بسه طاقت سختی ندارم


آروم ندارم نمیدونی من بدونه تو چه حالی دارم از غم دوریت من شبو روزا

فقط میبارم


این خاطراتو به یاد میارم دیگه بسه طاقت سختی ندارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 547
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,747
  • بازدید ماه : 1,747
  • بازدید سال : 71,797
  • بازدید کلی : 530,920
  • کدهای اختصاصی