loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 46 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

کی عاشقت میشه هنوز تو گریه ها و خنده هات
من فرق دارم با همه با من یجور دیگه باش
هیچوقت واسه برگشتنت اینقدر که میگی دیر نیست
من وقتی آروم با توام دوریمون از تقدیر نیست
آرزومه که دوباره تو بیای و زیر بارون راه بریم
واسه دلتنگی بارون هر دوتامون تا ابد مقصریم
آرزومه که دوباره تو بیای و زیر بارون راه بریم
واسه دلتنگی بارون هر دوتامون تا ابد مقصریم

***

تا زندگیم آروم گرفت یهو زمان کوتاه شد
تا چشم بستم لحظه هام بی تو شبیه آه شد
مرزها رو بردار ببین دنیای من محدود نیست
حسی که من دارم بهت اونکه تو فکرت بود نیست
آرزومه که دوباره تو بیای و زیر بارون راه بریم
واسه دلتنگی بارون هر دوتامون تا ابد مقصریم
آرزومه که دوباره تو بیای و زیر بارون راه بریم
واسه دلتنگی بارون هر دوتامون تا ابد مقصریم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,707
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,907
  • بازدید ماه : 2,907
  • بازدید سال : 72,957
  • بازدید کلی : 532,080
  • کدهای اختصاصی