loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 102 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Babak-Mafi-Baroon.jpg

 

گفتینیهام کم نیست اگه تو برگردی
گفتنیهام به تو تویی که نامردی
نمیدونی که چیکار کرد اون نگاهت با من
میدونستم که یه روزی تو میمونی یا من
بارون ببار رو اشکه چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
بارون ببار رو اشکه چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
***
هم منو دوست داری هم بهم میخندی
هم یه وقتایی چشاتو رویه من میبندی
هم عذابم میدی هم نگاهت زیباست
هم حواست پرته هم حواست اینجاست
بارون ببار رو اشکه چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
بارون ببار رو اشکه چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو
نبینه غصه میخورمو تنهام
گریه کردم زیره بارون وای دلم
گفتینیهام کم نیست اگه تو برگردی گفتنیهام به تو تویی که نامردی
نمیدونی که چیکار کرد اون نگاهت با من میدونستم که یه روزی تو میمونی یا من
بارون ببار رو اشکه چشمام تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,208
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,408
  • بازدید ماه : 2,408
  • بازدید سال : 72,458
  • بازدید کلی : 531,581
  • کدهای اختصاصی