loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 56 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/mehdi-asadi-taha-ba-to-mimoonam.jpg

 

چه دنیایی که عشقه تو از همه چی قشنگتره
چطور میتونه قلبه من عشقتو یادش بره
احساسمو تو میشناسی احساسه تویه قلبمو
چقد خوبه همون لحظه که میگیری تو دستمو
با تو میمونم اینو میدونم از حالا عاشقم تا ته دنیا
فکرو خیالم اینه که با هم بمونیم تا ابد مثله یه رویا
بی تو محاله زنده بمونم دوست دارم تورو با دلو جونم
بی تو میمیرم هر جا که میرم حس میکنم تویه عشقت اسیرم
***
تو دنیایی که آرزو فقط به تو رسیدنه محاله که یه لحظه هم دلم ازت دل بکنه
فقط تورو دوست دارم اینو یه وقت یادت نره
تو این دنیا واسه قلبم آخه کی از تو بهتره , بهتره
با تو میمونم اینو میدونم از حالا عاشقم تا ته دنیا
فکرو خیالم اینه که با هم بمونیم تا ابد مثله یه رویا
بی تو محاله زنده بمونم دوست دارم تورو با دلو جونم
بی تو میمیرم هر جا که میرم حس میکنم تویه عشقت اسیرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 813
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,774
  • بازدید ماه : 6,328
  • بازدید سال : 76,378
  • بازدید کلی : 535,501
  • کدهای اختصاصی