loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

 

چی شد عوض شدی چی بین ما گذشت
چی شد دیگه دلت به خونه برنگشت

دستای تو منو باور نمیکنه
حرفام حال تو بهتر نمیکنه
هرچی دلم شکست مغرورتر شدی
سمت تو اومدم تو دورتر شدی
حالا به چشم به تو مثل غریبه هام
از خونه خسته و از زندگیم جدام

 

ولی هنوز دوست دارم جای تو تو قلبمه
تو که نباشی خونه واسه من جهنمه
باور نکن که قلب من آروم و خوشبخته
این زندگی بدون تو هر ثانیش سخته

***

ولی هنوز دوست دارم جای تو تو قلبمه
تو که نباشی خونه واسه من جهنمه
باور نکن که قلب من آروم و خوشبخته
این زندگی بدون تو هر ثانیش سخته

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,865
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,065
  • بازدید ماه : 3,065
  • بازدید سال : 73,115
  • بازدید کلی : 532,238
  • کدهای اختصاصی