loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mehdi-Tolouei-In-Rabeteh.jpg

 

سر این زندگی دنیایی حرفه تمومه ذهنمو درگیر کرده
من از اول فقط سمت تو بودم چرا این رابطه تغییر کرده
نخواستم سد راهه زندگیت شم فقط میخواستم آروم تر شی
بفهمی من کجایه زندگیتم شاید اینجور بهم نزدیک تر شی
شاید اینجور بهم نزدیک تر شی
***
نمیدونی چقد این خونه سرده فقط عکست منو دلگرم کرده
داری کم میکنی وابستگیتو تمامه ظاهرت تغییر کرده
تمامه ظاهرت تغییر کرده
تو تعبیر تمامه خواب من شو شاید مهرم تو لقبت جا بگیره
مسیره خونه رو شاید ندیدی که چشمات سمت من بی راهه میره
مسیره خونه رو شاید ندیدی
که چشمات سمت من بی راهه میره
سر این زندگی دنیایی حرفه تمومه ذهنمو درگیر کرده
من از اول فقط سمت تو بودم چرا این رابطه تغییر کرده
نخواستم سد راهه زندگیت شم
فقط میخواستم آروم تر شی
بفهمی من کجایه زندگیتم
شاید اینجور بهم نزدیک تر شی
شاید اینجور بهم نزدیک تر شی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,277
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,477
  • بازدید ماه : 2,477
  • بازدید سال : 72,527
  • بازدید کلی : 531,650
  • کدهای اختصاصی