loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

 

وقتی که تو میخندی عقل از سرم میره
از هیچی جز اخمت قلبم نمیگیره
وقتی که تو اینجایی آینده رویامه
دنیا کنار تو اونی که میخوامه
وقتی که تو میخندی عقل از سرم میره
از هیچی جز اخمت قلبم نمیگیره
وقتی که تو اینجایی آینده رویامه
دنیا کنار تو اونی که میخوامه
من پای چشمات جونم میزارم
من بیشتر ازه هرکی الان دوستت دارم
حالم به احساس تو بستگی داره
عشق پاشو تو قلبم بی تو نمیزاره
اگه تو باشی کنارم من دیگه چیزی نمیخوام
دنیام به پات میزارم با کسی جز تو راه نمیام

وقتی که تو میخندی عقل از سرم میره
از هیچی جز اخمت قلبم نمیگیره
وقتی که تو اینجایی آینده رویامه
نیا کنار تو اونی که میخوامه
وقتی که تو میخندی عقل از سرم میره
از هیچی جز اخمت قلبم نمیگیره
وقتی که تو اینجایی آینده رویامه
دنیا کنار تو اونی که میخوامه
کی قد من با تو اروم و خوشبخته
هرکاری حتی مرگ بی تو برام سخته
میخوام تمام عمر درگیر تو باشم
اگه این همش خوابه من نمیخوام پا شم
اگه تو باشی کنارم من دیگه چیزی نمیخوام
دنیام به پات میزارم با کسی جز تو راه نمیام

وقتی که تو میخندی عقل از سرم میره
از هیچی جز اخمت قلبم نمیگیره
وقتی که تو اینجایی آینده رویامه
دنیا کنار تو اونی که میخوامه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,984
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,184
  • بازدید ماه : 3,184
  • بازدید سال : 73,234
  • بازدید کلی : 532,357
  • کدهای اختصاصی