loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 45 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

 

من امشب بازم حس کردم هنوز یک لحظه اینجایی
تورو چندبار صدات کردم ولی میگن که رویایی
هنوز چند هفته نگذشته از اون روز سرخاکت
میگن نیستی دیگه بازم به چندتاشون بگم ساکت
من امشب سایتو دیدم میدونم که تو اینجایی
میدونستم که تو بی من محاله که بری جایی
هنوزم وقتی از خونه میخوام بیرون برم نامه
میذارم که دوست دارم همش یاد تو همرامه
لا لا لا لا له , لا لا لا لا له
لا لا له , لا لا له
***
نشی دلواپسم جونم همین شب نشده خونم
منو باور کنی بسه یه عمری با تو میمونم
لا لا لا لا له , لا لا لا لا له
لا لا له , لا لا له

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 935
  • بازدید ماه : 4,273
  • بازدید سال : 56,890
  • بازدید کلی : 516,013
  • کدهای اختصاصی