loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 شنبه 27 دی 1393 نظرات (1)

 

دیگه نمیخوام ببینم حتی یه لحظه شادیتو

منت نذار رو سرم نکردی واسم هیچ کاری تو

آره میدونم بودی از بودن دلم راضی تو

آخه من بودم که فقط تونستیم بازی تو

دلم زبون نداری بهش بگی حرفاتو

میدونم بیشتر کرده اون با کاراش غماتو

نپرس چرا میسوزوم تو رو همیشه با حرفاش

یه روزی پشیمون میشه میگه که بودیم با هم کاش

دلم زبون نداری بهش بگی حرفاتو

میدونم بیشتر کرده اون با کاراش غماتو

نپرس چرا میسوزوم تو رو همیشه با حرفاش

یه روزی پشیمون میشه میگه که بودیم با هم کاش

***

دیگه هیچ دری از طرفم به روی تو باز نیس

میخوای باز از خودت دفاع کنی نمیذارم نیس

اگه دلی تو سینت بود الان نگران من بود

نمرت تو عاشقی صفره اما تو زبون بازی بیست

نشود بشم مثل تو با همه انقد ساده زود جور

هیچی نبودی به جز به نمک نشناس سودجو

یکی باید بیاد تو زندگیت که باشه عین خودت

نه مثل من که میچرخیدم همش هی به دورت

دلم زبون نداری بهش بگی حرفاتو

میدونم بیشتر کرده اون با کاراش غماتو

نپرس چرا میسوزوم تو رو همیشه با حرفاش

یه روزی پشیمون میشه میگه که بودیم با هم کاش

دلم زبون نداری بهش بگی حرفاتو

میدونم بیشتر کرده اون با کاراش غماتو

نپرس چرا میسوزوم تو رو همیشه با حرفاش

یه روزی پشیمون میشه میگه که بودیم با هم کاش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه طراحی تم320 در تاریخ 1393/10/27 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

خیای خوبه
پاسخ : tnx




کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,967
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,167
  • بازدید ماه : 3,167
  • بازدید سال : 73,217
  • بازدید کلی : 532,340
  • کدهای اختصاصی