loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (1)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Pedram-Akhlaghi-Ye-Negahet.jpg

 

از تو دوست داشتنی تر کجا پیدا میکنم
خودمم که دنیاتو پُره رویا میکنم
خودمم که بی تو با هیچی آروم نمیشم
تو فقط عشق منی تو فقط بمون پیشم
هرشب عاشقونه تر اسممو صدا بزن
من هوای دل تو دارم اونو بده من
روبروی من بشین پیش من باش و ببین
دور تو میگردمو دلخوشم من به همین

 

من تورو میخوام پا به پات میام وقتی که چشمات روبرومه
کاشکی بمونی اینو بدونی بودن باهات آرزومه
من تورو میخوام پا به پات میام وقتی که چشمات روبرومه
کاشکی بمونی اینو بدونی بودن باهات آرزومه

***

همه ی زندگیمه عشق و دیوونگیمه درمون خستگیمه ؛ یه نگاهت
پا به پای من بیا ای همیشه آشنا دلم آروم میشه با یه نگاهت
منو از خودت بدون تا ابد پیشم بمون دیوونم کن با همون یه نگاهت

من تورو میخوام پا به پات میام وقتی که چشمات روبرومه
کاشکی بمونی اینو بدونی بودن باهات آرزومه
من تورو میخوام پا به پات میام وقتی که چشمات روبرومه
کاشکی بمونی اینو بدونی بودن باهات

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمددریابیان در تاریخ 1393/12/05 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ممنون بابت همکاری شما...
لینک شما در سایت داده باران درج شد و جهت تبادل بنر میتوانید از بنر زیر با سایز 120در240پیکسل استفاده نمائید

لینک بنر : http://dl.dadebaran.ir/db120.gif
آدرس : www.dadebaran.ir

لطفاً بنرتون رو با اندازه 120در240 برای ما ارسال کنید تا سریعاً درج بشه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 701
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,901
  • بازدید ماه : 1,901
  • بازدید سال : 71,951
  • بازدید کلی : 531,074
  • کدهای اختصاصی