loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 230 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

 

ببین حال و روزم مث چی شده
یه دیوونه که از خودش بیخوده
من از طعنه های خودی خم شدم
دیوونه نبودم کم کم شدم
من از حرکت لحظه ها دلخورم
به جون دوتامون دارم میبرم
یه فرصت بده شاید آروم شم
نمی خوام به بدبختی محکوم شم
ازم خستگی هاتو حاشا نکن
شکستم ولی تو تماشا نکن
شکستم ولی حرمتم با منه
نمی خوام غرورم پیشت بشکنه
نمی خوام ببینی چه حالی شدم
چطور طعمه ی خشکسالی شدم
فقط از منو این دلم دور شو
می دونم نمی تونی مجبور شو

یه عمره که چشمات پر از خواهش
سکوتت فقط از سر سازشه
نمی خوام به پای دلم پیرشی
نمی خوام دوباره تو درگیرشی
نمی خوام منو تو خودت گم کنی
نمی خوام دیگه بم ترحم کنی
شب و روز کارم شده دلهره
دله از زمونه ی دنیا پره
ازم خستگی هاتو حاشا نکن
شکستم ولی تو.تماشا نکن
شکستم ولی حرمتم با منه
نمی خوام غرورم پیشت بشکنه
نمی خوام ببینی چه حالی شدم
چطور طعمه ی خشکسالی شدم
فقط از منو این دلم دور شو
می دونم نمی تونی مجبور شو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,892
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,092
  • بازدید ماه : 3,092
  • بازدید سال : 73,142
  • بازدید کلی : 532,265
  • کدهای اختصاصی