loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

بعد از تو انگار فرقی نداره
اینکه تو دنیام کی پا بزاره
فرقی نداره کی باشه پیشم
دست خودم نیست عاشق نمیشم
آسون میگیرم  میانو میرن
واسم مهم نیست هرچی که میگن
از وقتی رفتی آرومه دنیام
راحت میخوابم هروقت که میخوام
دست خودم نیست دست تو جا موند هرچی که داشتم دادم به تو
دست خودم نیست دنیامو سوزوند ازوقتی رفتی دوریه تو

نه عشقی مونده  نه انتظاری
از هرچی حس من خالیم
خیلی وقته نیست هیچ اضطرابی
هیچ آرزوییی
دست خودم نیست با اشک من ریخت
عشقی که داشتم پشت سرت
دست خودم نیست دوست ندارم
دنیام عوض شد با رفتنت
دست خودم نیست دست تو جا موند هرچی که داشتم دادم به تو
دست خودم نیست دنیامو سوزوند ازوقتی رفتی دوریه تو
دست خودم نیست دست تو جا موند هرچی که داشتم دادم به تو
دست خودم نیست دنیامو سوزوند ازوقتی رفتی دوریه تو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,218
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,418
  • بازدید ماه : 2,418
  • بازدید سال : 72,468
  • بازدید کلی : 531,591
  • کدهای اختصاصی