loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://dl.alvandmusic.ir/1393/Tak%20music/11%202/Cover/Mohammad%20Nikpoor%20-%20Nemizaram.jpg

 

منو تنها نزار عشقم که از تنهایی بیزارم
واسه اینه که یک لحظه تو رو تنها نمی زارم
تموم دلخوشیم اینه که تو کنار من باشی
نمیزارم ازم رد شی نمی زارم که تنها شی
عشق من به من نمی گه یه نفر تو زندگی شه
دارم از غصه میمیرم عاشق کی داره میشه
نمیزارم اون غریبه جامو تو قلبش بگیره
نمیزارم روزی صد بار واسه چشماش بمیره

***
سهم من تو این هیاهو این همه دلواپسی نیست
مزد دست سادگی هام لحظه های بی کسی نیست
از همون روزای اول کاش می دونستم که داری
دنبال یه راه می گردی که من رو تنها بزاری
عشق من به من نمی گه یه نفر تو زندگی شه
دارم از غصه میمیرم عاشق کی داره میشه
نمیزارم اون غریبه جامو تو قلبش بگیره
نمیزارم روزی صد بار واسه چشماش بمیره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,365
  • بازدید ماه : 1,365
  • بازدید سال : 71,415
  • بازدید کلی : 530,538
  • کدهای اختصاصی