loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

 

هوای دلگیرو بغض نفس گیرو غروب پاییزو عشق غم انگیزو
تنهایی راهو من موندمو آه و بازم که بارونو حال پریشونو
بازم که بارونو خاطره هامونو
***
چه رویاهایی داشتم چه نقشه ها کشیدم
کجای این راه گم شدم که اشتباه رسیدم
ببین کجا رسیدم
حال و روز من خرابه کاش میشد ندم ادامه این روزای بی تو بودنو
هر طرف که پا میذارم یک نشونی از تو دارم میسوزونه یاد تو منو
چطور منو آسون سپردی به فراموشی بعد من بگو با کی هم آغوشی
بعد من بگو با کی هم آغوشی
حقم نبود منی که برای تو ساده میمردم
قسم راستمو روی اسم تو میخوردم , قسم راستمو
حال و روز من خرابه کاش میشد ندم ادامه این روزای بی تو بودنو
هر طرف که پا میذارم یک نشونی از تو دارم میسوزونه یاد تو منو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,476
  • بازدید ماه : 1,476
  • بازدید سال : 71,526
  • بازدید کلی : 530,649
  • کدهای اختصاصی