loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 44 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

 

نه یه برگم از یه جنگل نه یه موجم از یه دریا
نه یه سنگی از دل کوه نه یه قطره از یه رویا
نه یه لحظه ام از یه تقویم نه یه سطرم از یه دیوار
من یه خطم از یه تصویر نه جرعه ام از یه لیوان

من نیومدم به دنیا که بشم بنده ی تکرار
که سر دوراهی شک یه طرف برم به اجبار
من نیومدم به دنیا
که بشم بنده ی تکرار…

***

نه یه واژه ام از یه قصه
نه یه نقطه ام تو الفبا
نه یه نتم تو یه قطعه
نه یه نخم میون ِ دیوار..

***

من نیومدم به دنیا
که بشم بنده ی تکرار
که سر دوراهی شک
یه طرف برم به اجبار
من نیومدم به دنیا
که بشم برده ی عادت
که بپوسن آرزوها
از سر ترس و خجالت
من نیومدم به دنیا
که بشم بنده ی تکرار..

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,395
  • بازدید ماه : 1,395
  • بازدید سال : 71,445
  • بازدید کلی : 530,568
  • کدهای اختصاصی