loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 138 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و آرمین رستیو به نام دیگه فردایی نیست

 

چی فکر میکردم چی شد دنیامو میگم
همه دوست و آشناهاتون عکسامو دیدن
هنوزم میگن که شما نمیخورید بهم
ما که زده بودیم خیلی وقت پیش حرفامون بی رحم
من میرم تا باشه جای خالیم واست
دوباره خاطره هات واکسن هارمی زد
من سگا رو دوست دارم یکم یاد میگرفتی کاش
با این شرایطت نمیمونه حالی واست
اینو خودت گفتی الکی شلوغش نکن
از خودتم هر چی میگی اخرم دروغش در اومد
میگفتی حواست به منه جایی پرتم نمیشه
خاطرات کشندس از نگات سردم نمیشه
من مَردم نمیشه همش گریه کنم به پات
اون تو لجنیه که دیگه غرقم نمیشه
نگو برگرد نمیشه بهت احساسی ندارم
پس میلی به این رابطه اجباری ندارم
ولی عشقت تو دلم هنوز جون داره نمرده
هنوزم میگم برگرد این زبونمه تنده
چیزی که میخواستم شد تو سال ۹۳
دلم نمیبازه دیگه چون همه باختا رو چون برده

دیگه فردایی نیست تصویر بد ساختیم ازش
دو تا دیوونه که به عشق هم  شک داشتیم  همش
ما مال هم بودیم دو تا درگیر عصبی
همه چی بد شد وقتی صداقت ورداشتیم ازش
دو تا بیمار روانی که داشتیم بهم عادت
فردا رو میساختیم کنار هم با خیال راحت
بع اون کی اومد جای من یهو خراب شد همش
چه ساده رفتی کردی به اون شبامون خیانت

تو چشام نگاه کن ازمن ندزد نگاتو
کسی نیومده حتی تو این روزا به جای تو
من تو هوای تو دارم خفه میشم دیدی
میگفتی هیچی ارومم نکرد بجز صدای تو
بجز صدای تو
الان کنار اون ببینم ارامشو داری
هنوزم همونی اون سر و شکل ارایشو داری
بهش نگو واسه یه زمانی عاشق هم بودیم
بگو ته رابطمون بود یه صحبت معمولی
تو که ازادیتو داری نگو برگشتی که چی
بازم بهونه میگیری به هر قسطی بری
من مسخره نبودم ازم طنز ساختی تو
حالم خوش نی اصن ببین دستامچطور
داره میلرزه وجودم خالی از تویه
با اون سر وضع میخواد منو نصحیت کنه
گوشاتو قشنگ وا کن چشاتو ببند ولی
من که واسه داشتنت زدم به هر دری
برو که زندگیم از لحضه های تکراری پره
اسمسای عاشقونتم تکراری شده
زیر بند هشت دلم دارم تقاص میکنم
تو هم برو به یاد من نباش میدونم
دلت حرف از بدیمو پیش همه زدن
وقتی دلم خوش نیست با من بودن غدغنه
آره غدغنه

دیگه فردایی نیست تصویر بد ساختیم ازش
دو تا دیوونه که به عشق هم  شک داشتیم  همش
ما مال هم بودیم دو تا درگیر عصبی
همه چی بد شد وقتی صداقت برداشتیم ازش
دو تا بیمار روانی که داشتیم بهم عادت
فردا رو میساختیم کنار هم با خیال راحت
بعد اون کی اومد جای من یهو.خراب شد همش
چه ساده رفتی کردی به اون شبامون خیانت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,464
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,664
  • بازدید ماه : 2,664
  • بازدید سال : 72,714
  • بازدید کلی : 531,837
  • کدهای اختصاصی