loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 56 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

 

نگاهت چه نفسگیره دلم گیره دلم گیره
دارم عاشق تو میشم واسه دور شدنم دیره
یه احساسی پر از خواهش با خندت توی دلم میره
دل پُر ادعای من می میره تحت تاثیره

 

منه دیوونه منه دیوونه
دوباره عاشق شدمو هیچکی نمیدونه
توی رویاهام دوباره تنهام
یه کسی هست تو زندگیم که اونو میخوام
دل دیوونه داره می میره
دوباره شب که میشه خوابم نمیگیره
چه کنه آخه دل اسیره
هر کاری می کنم آروم نمی گیره

***

نگاهت چه نفسگیره دلم گیره دلم گیره
دارم عاشق تو میشم واسه دور شدنم دیره
یه احساسی پر از خواهش با خندت توی دلم میره
دل پُر ادعای من می میره تحت تاثیره

منه دیوونه منه دیوونه
دوباره عاشق شدمو هیچکی نمیدونه
توی رویاهام دوباره تنهام
یه کسی هست تو زندگیم که اونو میخوام
دل دیوونه داره می میره
دوباره شب که میشه خوابم نمیگیره
چه کنه آخه دل اسیره
هر کاری می کنم آروم نمیگیره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 971
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,171
  • بازدید ماه : 2,171
  • بازدید سال : 72,221
  • بازدید کلی : 531,344
  • کدهای اختصاصی