loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 83 جمعه 26 دی 1393 نظرات (1)

 

خیلی ممنونم ازت

خیلی ممنونم ازت

که این شبا کنارمی که تو هم شبیه من

لحظه ی خداحافظی نرفته بی قرارمی

خیلی ممنونم ازت

خیلی ممنونم ازت

که پای من میمونی

من و شرمنده نکن

انقدر بهم نگو تو هم ازم ممنونی

من برای تو همیشه یه سکوت مبهمم

تو برای من زیادی من برای تو کمم

روزای نبودنت با گریهام فردا شد

شب به شب نبودی و برای من یلدا شد

گله دارم از خودم که چشمات و تر کردم

من فقط با گریهام حالت و بدتر کردم

تو شبای بی کسی تو برام موندی فقط

فقط بذار بهت بگم خیلی ممنونم ازت

***

توی خاطرم بمون مثل عطر پیرهنت

کاری کن که برنگرده روزای نبودنت

روزای نبودنت با گریهام فردا شد

شب به شب نبودی و برای من یلدا شد

گله دارم از خودم که چشمات و تر کردم

من فقط با گریهام حالت و بدتر کردم

تو شبای بی کسی تو برام موندی فقط

فقط بذار بهت بگم خیلی ممنونم ازت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1393/10/26 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

لام با اسم متن تمامی آهنگ ها لینک شدید. مارو با اسم تاپ صدا لینک کرده و بهمون خبر بدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,180
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,380
  • بازدید ماه : 2,380
  • بازدید سال : 72,430
  • بازدید کلی : 531,553
  • کدهای اختصاصی