loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Mojtaba-Shah-Ali-Hedyeh.jpg

 

برایه من تموم شد رفت روزایه دلخوشی با تو
نمیدونم چرا بستی رویه عشقم تو چشماتو
لالا لالا دلم میخواد بخوابم واسه همیشه
از این دوری چقدر سوختم دلم دریایه آتیشه
***
اگه گفتم دوست دارم تمومش حرفه قلبم بود
نشون دادی که حس تو به عشق من چقدر کم بود
همه دنیارو میدادم که دستاتو بگیرم من
جواب اون همه عشقم بهم گفتی که میرم من
لالا لالا دلم میخواد بخوابم واسه همیشه
از این دوری چقدر سوختم دلم دریایه آتیشه
هوایه خونمون سرده بهارو با خودت بردی
نمیدونم تویه عمرم تا حالا خون دل خوردی
دارم تاوون این عشقو تویه این بی کسی میدم
از اون روز من سکوت کردم از اون روز من نخندیدم
لالا لالا دلم میخواد بخوابم واسه همیشه
از این دوری چقدر سوختم دلم دریایه آتیشه
لالا لالا دلم میخواد
بخوابم واسه همیشه
از این دوری چقدر سوختم
دلم دریایه آتیشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,054
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,254
  • بازدید ماه : 2,254
  • بازدید سال : 72,304
  • بازدید کلی : 531,427
  • کدهای اختصاصی