loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 66 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (2)

 

آرزوم بود با من باشی هم سفر

تو مسیر عاشقیه زندگی

تو دنیا که هر روزش یه رنگیه

تنها توی دلیل دل بستگیم

هر جا میرم خیال تو با منه

سایه ت باهام همیشه قدم میزنه

چجوری بگم که باورت بشه

حال من و دوریت به من میزنه

من به امید تو نفس میکشم

کاری نکن نفسم بند بیاد

حالا که پیشتم دوستم داشته باش

شاید عمر من دیگه قد نداد

دلم میسوزه واسه احساسی که

مونده حالا بین زمین و هوا

از بس چیزی نمیگم و ساکتم

به حال من گریش گرفته خدا

***

هم سفر من حالا اشکام شدن

اشکایی که میبان رو صورتم

من چی میخواستم و آخرش چی شد

چیزی نمونده تموم شه فرصتم

خیلی نگران حال قلبمم

بدجوری درگیر تو و عشقتم

من به امید تو نفس میکشم

کاری نکن نفسم بند بیاد

حالا که پیشتم دوستم داشته باش

شاید عمر من دیگه قد نداد

دلم میسوزه واسه احساسی که

مونده حالا بین زمین و هوا

از بس چیزی نمیگم و ساکتم

به حال من گریش گرفته خدا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1393/11/05 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

قالب قبلیه وبو میفروشم
اگه میخوای شارژ ایرانسلو بفرست به ایمیلم
Penalti10.ir@gmail.com

این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1393/11/05 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

لایک
پاسخ : TnX




کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,281
  • بازدید ماه : 1,281
  • بازدید سال : 71,331
  • بازدید کلی : 530,454
  • کدهای اختصاصی