loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://download-music.in/wp-content/uploads/2015/02/Nima-Mehrabi-Akharin-Harf.jpg

 

سکوتم آخرین حرفه نپرس از من کجا میرم
مسیر من مشخص نیست فقط بی وقفه راه میرم
نگاهی که پر از درده قدم هایی که سنگینه
تو این شهره چراغونی چشام چیزی نمی بینه
مرور لحظه هام با تو منو آشفته تر کرده
هنوزم پس یه حسی هست که باز حالم رو بد کرده
سرم پایینه و جز برف دیگه هیچ چیزی پیدا نیست
زمستون هم بدن تو دیگه مثل قدیم ها نیست

***

واسه من دیگه با این حال فقط بی تو یه راه مونده

باید رد شم از احساسی که تو دست تو جا مونده
من پرسه تو این شب ها من از این شهر نورانی
من از تکرار تو خسته ام از این تکرار طولانی
سکوتم آخرین حرفه نپرس از من کجا میرم
مسیر من مشخص نیست فقط بی وقفه راه میرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,276
  • بازدید ماه : 1,276
  • بازدید سال : 71,326
  • بازدید کلی : 530,449
  • کدهای اختصاصی