loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 120 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Behzad-Pax-Dige-Nemitoonam-Ft-Sobhan-Abed-Ft-Sam-Abed.jpg

 

کاری نکن که این دفعه قیدتو بزنم کاری نکن که کاری نکن که آبروتو همه جا ببرم کاری نکن که
کاری نکن که آخرش بیفتی از چشام کاری نکن که
کاری نکن که بیفتی بازم به دستو پام کاری نکن که
دیگه نمیتونم خیلی چیزارو ببینم دیگه نمیتونم میدونی
دیگه نمیتونم با کسی دردو دل کنم دیگه نمیتونم میدونی
دیگه نمیتونم آبرو داریتو بکنم دیگه نمیتونم سخته
دیگه نمیتونم اینجوری پیشه تو بمونم دیگه نمیتونم سخته
***
سرم درد میکنه میفهمی رو اعصابی
همش میگفتی بهم زیادی روم حساسی تو که هر چی خواستی گفتی دیگه چته ها
بازم داد بزن بگو نکن رو درواسی
میگن روش حساسی حتی رو مدل موش
فکرشم نمیکردم آخر تو رو من واستی
عجبا رویی داری خدایی فک کن یکم
تو توهم بودم شاید دوسم داشتی
اون حرفایی که زدی ببین ماله تو نبودا
گفتی رفیقات حسودن زدم تو گوشه حسودا
واسم جیغ جیغ نکن همه پشت گوشی لاتن
این مزخرفا که میگی تو فاله ما نبودن
ببین بریدم من اینقده دعوا کردم سرت
بازم چهار نفرو دیدی اونا کین دورو ورت بگو نفست بودم اون که گفتی مزاحمه
هرچی بدی کردی اون یارو میاره به سرت
تو یه کاری کردی که دیگه قیدتو بزنم تو یه کاری کردی
تو یه کاری کردی که دیگه اسمتو نبرم تو یه کاری کردی
تو یه کاری کردی به همه بدبین بشم تو یه کاری کردی
تو یه کاری کردی به همه تسلیم بشم تو یه کاری کردی
دیگه نمیتونم خیلی چیزارو ببینم دیگه نمیتونم میدونی
دیگه نمیتونم با کسی دردو دل کنم دیگه نمیتونم میدونی
دیگه نمیتونم آبرو داریتو بکنم دیگه نمیتونم سخته
دیگه نمیتونم اینجوری پیشه تو بمونم دیگه نمیتونم سخته

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,290
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,490
  • بازدید ماه : 2,490
  • بازدید سال : 72,540
  • بازدید کلی : 531,663
  • کدهای اختصاصی