loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/saeid-rezaei-behnaz.jpg

 

ای وای چه کنم از دسته این دختره ناز والا چه کنم چیکار کنم چشاش چه زیباس
ازش پرسیدم که اسمت چیه دختر خوشگل گفت دلبرمو دل می برم اسممه بهناز
چقد ناز داره بهناز چشاش راز داره بهناز هرجا که بره باهاش میرم حتی به اهواز
چقد ناز داره بهناز چشاش راز داره بهناز هرجا که بره باهاش میرم یالا بزن ساز
ای وای چه کنم دل منو اون کرده دیوونه این قلب منم اسم اونو فقط میدونه
هروقتی که من تنها میشم کنار خونه این دلم فقط شعر اونو واسم میخونه
چقد ناز داره بهناز چشاش راز داره بهناز هرجا که بره باهاش میرم حتی به اهواز
چقد ناز داره بهناز چشاش راز داره بهناز
هرجا که بره باهاش میرم یالا بزن ساز
***
ای وای چه کنم از دست این دختره ناز والا چه کنم چیکار کنم چشاش چه زیباس
ازش پرسیدم که اسمت چیه دختر خوشگل گفت دلبرمو دل می برم اسممه بهناز
چقد ناز داره بهناز چشاش راز داره بهناز هرجا که بره باهاش میرم حتی به اهواز
چقد ناز داره بهناز چشاش راز داره بهناز
هرجا که بره باهاش میرم یالا بزن ساز

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,071
  • بازدید ماه : 5,625
  • بازدید سال : 75,675
  • بازدید کلی : 534,798
  • کدهای اختصاصی