loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Shahin-Tavakol-Negaham-Kon.jpg

 

تا میتونی نگاهم کن میخوام از مرز تو رد شم میخوام مثل همه دنیا یه شب با تو منم بد شم
تا میتونی نگاهم کن که تو چشمات شکستم من نگفتم رازمو شاید بفهمی با نگاه کردن
تا میتونی نگاهم کن نگاهت مثله فانوسه یه ساحل تو دله دریا یه رویا تویه کابوسه
نگاهم کن نگاهت منو جذب خودش کرده دلم گیره به احساست محاله دیگه برگرده
تا میتونی نگاهم کن نگاهت مثله فانوسه
یه ساحل تو دله دریا یه رویا تویه کابوسه
نگاهم کن نگاهت منو جذب خودش کرده
دلم گیره به احساست محاله دیگه برگرده
***
نگاهم کن نگاه تو پر از عشقو پر از شوره
دلم نزدیکه دریاته دلت از ساحلم دوره
نگاهم کن نگاه تو پر از عشقو پر از شوره
دلم نزدیکه دریاته دلت از ساحلم دوره
تا میتونی نگاهم کن نگاهت مثله فانوسه یه ساحل تو دله دریا یه رویا تویه کابوسه
نگاهم کن نگاهت منو جذب خودش کرده دلم گیره به احساست محاله دیگه برگرده
تا میتونی نگاهم کن نگاهت مثله فانوسه
یه ساحل تو دله دریا یه رویا تویه کابوسه
نگاهم کن نگاهت منو جذب خودش کرده
دلم گیره به احساست محاله دیگه برگرده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,398
  • بازدید ماه : 1,398
  • بازدید سال : 71,448
  • بازدید کلی : 530,571
  • کدهای اختصاصی