loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 55 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

 

بارون آروم آروم داره تورو یادم میاره
باور کن تو دنیا تورو کسی قد من دوست نداره
دستامو چرا نمیگیری
تنهایی کجا داری میری
بی من تو چجوری سر کردی
بارونه باید تو برگردی

 

دلتنگیام کم نیست
دنیام به جز غم نیست
این رابطه سرده انگار قلب ما با هم نیست
دلتنگیام کم نیست
دنیام به جز غم نیست
این رابطه سرده انگار قلب ما با هم نیست

***

من مگه از عشق تو یه لحظه دست بر میدارم
من مگه تا آخر عمرم تورو تنها میذارم
دیوونه یکم مثه من باش
این خونه اسیره تو درداش
برگرد من چشام به این راهه
بارونه نذار دلو تنهاش

دلتنگیام کم نیست
دنیام به جز غم نیست
این رابطه سرده انگار قلب ما با هم نیست
دلتنگیام کم نیست
دنیام به جز غم نیست
این رابطه سرده انگار قلب ما با هم نیست

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,366
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,566
  • بازدید ماه : 2,566
  • بازدید سال : 72,616
  • بازدید کلی : 531,739
  • کدهای اختصاصی