loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 76 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

برمگردون به سالای گذشته

به صحبت های طولانی و ساده

 جوابم باش پشت اون سوالی

که هیچ کسی جوابشو نداده

برام تعریف کن از سال ها بعد

بگو از روزی که دل تو تنگه

از اون دلشوره که بی من گرفتی

غروبایی که باورش قشنگه

من از پهن گرم تو راضیم

شکل جمله ای که میسازیم

با تو هر سوالی رو جواب کردم

اگه جاده ها به روم بسته شن

اگه کافه ها ازم خسته شن

 واسه حالم رو تو حساب کردم

***

برام تعریف کن وقتی میدونی

دیگه فصلی واسه شنوفتنش نیس

داری میری و حرفامو نمیگم

آخه حالا که وقت گفتنش نیس

من از پهن گرم تو راضیم

شکل جمله ای که میسازیم

با تو هر سوالی رو جواب کردم

اگه جاده ها به روم بسته شن

اگه کافه ها ازم خسته شن

 واسه حالم رو تو حساب کردم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 402
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,602
  • بازدید ماه : 1,602
  • بازدید سال : 71,652
  • بازدید کلی : 530,775
  • کدهای اختصاصی