loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 37 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mahyar-Amiri-Yade-To.jpg

 

بغضم گرفته اشکام جاریه این روزا کار من چشم انتظاریه
شبهای ناتموم آینده ی سیاه سهمم از عشق تو چی بوده غیر آه
چند ساله آزگار چشمام موندن به انتظار لعنت به روزگار , سهم من این نبود
تو باغ قصه مون تنها موندم تو این خزون رفتی ولی بدون , سهم من این نبود
***
کنار پنجره آرومو سرخوشی با یاد تو میرم تا مرز خودکشی
اشکایه آخرم میریزه هی رو عکس به حالو روز من میخندی از تو عکس
چند ساله آزگار چشمام موندن به انتظار لعنت به روزگار , سهم من این نبود
تو باغ قصه مون تنها موندم تو این خزون رفتی ولی بدون , سهم من این نبود
چند ساله آزگار چشمام موندن به انتظار
لعنت به روزگار سهم من این نبود
تو باغ قصه مون تنها موندم تو این خزون
رفتی ولی بدون سهم من این نبود , سهم من این نبود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,949
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,149
  • بازدید ماه : 3,149
  • بازدید سال : 73,199
  • بازدید کلی : 532,322
  • کدهای اختصاصی