loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 242 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

 

بازیگر:

 

دستاتو محکم بزار رو قلبت
آروم داره میزنه دردت از هرکی بیشتره
از ادما هرچی میشنوه دورتر میشه
این دنیا که زودتر میگه انتقام بگیر
قبل از اینکه استفاده شی
حس و حال هیچ ترفندی نیست خب
از کارات پ شرمندگیش موند
دوست داشتن چیشد
اون به نفعش
تو موندی الان پس
بحث عشق و صحبت علاقس
خط بکش دورش ادامش نده
تقویمم از اون روزا کلافس
داستان مثل پنیر و کلاغس

 

ااااه

میدونی دردش بده
خونواده درکت نکرد
از هرچی قبلا بردی باختی الان
زندگی مثل چارلی چاپلین هم بازی کرد باهات
شدی شبیه بازیگر کارات
رو فرم نیستی دیگه
این دنیا که بردت رو میبینه
ردت میکنه ، خوب بودی ولی بدت میکنه
حرف زیاده اما شنونده نیست
رفتارا که سگت میکنه
عشقتم میره پای پول با یه عشقتم میره
حس غمگینت از مرگ بدتتره
حالا یکی داره مثل من میشه
حالا یکی داره مثل من میشه

تو باختی از اول
تو ساختی پس از من
یه عصبی مریض
شناختی پس از من
منی که بدون تو داشتم
فردامو زندگی میکردم
واسه دلخوشی تو بود
خودمو زندونی میکردم

داد نزن هنوزم سره پا ام هنوز همون دیوونه همه کارم
هنوز شبا با عکسا درگیر میشم تو یه بازیگری که بهت نقش بد و دادن
داد نزن الکی خط ننداز رو دستات لج بازی نکن دست بردار از دردام
ننداز رو سرت که دیوونه تر شم همون ادمی که دنیات و باور داشت

یکی داره خوابامونو هک میکنه هه

 

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

بیکارم امشب:

 

چقدر بد مست میکردی نفهمیدی چیا گفتی
چقدر از حال من دوری داری از چشم میوفتی
هوات مسمومه این روزا چقدر بی طاقتی بسه
من از هرکی میپرسیدم میگفت چیزی نگو مسته

 

چقدر از حال تو بیزارم امشب
تو خوش باشی و من میبارم امشب
چقدر از لحظه هات دلگیر بودم
بگو حرفاتو من بیکارم امشب

چهار کلوم حرف حساب بشین هستی بگم؟
تو هم حرف بزن حالا که مستی یکم
یه نخ روشن کن سیگار بده حرفامو گوش
با این که رو خیلی چیزا چشات و بستی یکم
قشنگ نیگام کن همون آدمم نه
که به عشق تو شدم با همه ام بد
واسه این که دیر میر نشه وقتی باهم قرار داشتیم
خودم رو میرسوندم همیشه یک ساعت هم قبل
میدونم مستی باشه هرچی میگم بخند ازت
ندارم توقطی خب دهنتو ببند فقط
ما که نبودم هیچوقت رو خط مایه تیره
سرت یهو گیج رفت یا همیشه کارت اینه
همه چیز عوض شده خب چجوری نباشه شک
با خودم میگفتم هرجا بره حواسش هست
در کل خراب کردی همه چی و ریختی به هم
منم شدم دیگه فراری از هوای شهر
ببینمت هستی یا نه آخرم چی موند برات
مثل من کلاس ملاس نداشت فقط میخوند برات؟
اینارو خودت گفتی خب تو که نه چشات میگه
میگه مثل قدیما نیست عوض شده صدات دیگه
خوش به حالت مثل تو که مستی هر شب
با اونایی که شاد میشن شب رو مود شیشو هشتن
حالا منو نمیشناسی حله ولی یادت باشه
نیستی و تو این شبا کل شهرو گشتم

صداتو رو سرم ننداز بریدم از همه دیدی
دارم میرم به این پستی داری بیهوده تن میدی
دارم میرم تمومش کن صدات میکوبه رو مغزم
اوردوز میکنه یادت فراموش میکنم از دم

چقدر از حال تو بیزارم امشب
تو خوش باشی و من میبارم امشب
چقدر از لحظه هات دلگیر بودم
بگو حرفاتو من بیکارم امشب

 

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

دروغ چرا میگی:

 

هنوز نرسیدی تو ترافیکی
دارم میبینمت دروغ چرا میگی
همون بارونیه تنته که من خریده بودم
چقدر رسیدی به خودت کجا داری میری

 

انقدر بلند نخند تو خیابونا زشته
من همون دیوونه که حساسه رو عشقت
همون خواننده که مینالید همش
از رفیق و آدما از هرچی که نوشته
من درسته هیچوقت خب به روز نبود
دیدی چیکار کردی حالا یه روز نبودم
اون کیه بغلته که چفت هم شدید
تو باعث شدی هیچوقت بروز نخونم
پاتوقت کافی شاپه یا میرید سفره خونه
با اون قد بلنده آقاتون پهلوونه
کنار شومینه لم میدی با یه حس خوب
ما میریم زیر زمین وقتی سردمونه

نمیتونم ببینم مال من نیستی دیگه
میدونم خوبی با اون بهت انرژی میده
چقدر بد زده شدیم از دوس داشتنامون
واسه همینه نمونده به تو حسی دیگه
تا شب نگات میکردم وقتی کنار اون بودی
میدونم اضافیم وقتی کنار اون خوبی
پاییز و دوس داشتم واسه با تو قدم زدن
دستات تو دست من بود ولی به یاد اون بودی

صداتو ضبط کرده بودم وقتی میگفتی که
نباشی میمیرم حرفای دوروز پیشه
چجوری تو روت میشه تو چشام نگا کنی
چیزی نمونده که همش میگی درست میشی
تا ندیده بودمت بود همین آش و کاسه
با اون هیکلیه که مخاطب خاصه
میگفتی دوستات به عشقمون حسودیشون میشه
الان فهمیدم رفیقم هرچی میگفت راسه
صداش و در نیار نموندی باهام آخر
هرکی زنگ میزد فحش خواهر و مادر
دادی به طرفدارام گفتم نمیخونم دیگه
که با اون کاراش دلمو از آدما زد
الان کجایی جواب منو بدی پس؟
من فکر میکردم سختی کشیدس
بی فکریاتم زدم پای مشغله ی کاری
با اینکه میدونستم تو دلت یکی هست

نمیتونم ببینم مال من نیستی دیگه
میدونم خوبی با اون بهت انرژی میده
چقدر بد زده شدیم از دوس داشتنامون
واسه همینه نمونده به تو حسی دیگه
تا شب نگات میکردم وقتی کنار اون بودی
میدونم اضافیم وقتی کنار اون خوبی
پاییز و دوس داشتم واسه با تو قدم زدن
دستات تو دست من بود ولی به یاد اون بودی

من حسرت کشیدم خیلی زیاد ببین
عادت نداریم پس یه حرفیو زیاد بگیم
ببین مجبور نیستی صدام و گوش کنی خب
اون بالاخواتم حسابی گوش مالی شد
چون متنفرم از آدمای هوس
واسه همینم به دوش میخرم دوشواریش و
هه
میگفتی بابام از ترکا بدش میاد
هرچی دوس نداره آخرشم سرش میاد
باشه تو خوب بودی از اون اصل و نصب دارا
پس بکش رو لبات از اون ماتیک تمشکیات
من کل زندگیمو باخت دادم رفت
هرکیو دوست داشتم به پاش وایستادم رفت
دلم پره از همه خب توهم روش
هرچی میخوای بگو تو آستینم باز دارم حرف
بهت حق میدم اگه نفهمی چی میگم

سنه مربوط دئیری من نمنه دئیرم
به تو مربوط نیست من چی میگم

نمیتونم ببینم مال من نیستی دیگه
میدونم خوبی با اون بهت انرژی میده
چقدر بد زده شدیم از دوس داشتنامون
واسه همینه نمونده به تو حسی دیگه
تا شب نگات میکردم وقتی کنار اون بودی
میدونم اضافیم وقتی کنار اون خوبی
پاییز و دوس داشتم واسه با تو قدم زدن
دستات تو دست من بود ولی به یاد اون بودی

 

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

فلانی:

 

خود آزاری نکن بسه من از این قصه ها دورم
هواتو میکنم گاهی یه وقتایی که مجبورم
دلت بی آبرویی کرد ولی چشمات یه حرفی داشت
تموم شد اون روزامون کاش یکم حرمت نگه میداشت

 

دوباره سورژه ی شعرام فلانی شد
دوباره مغز احساسم روانی شد
دوباره حس خنده رو لبام یخ زد
خدا لعنت کنه باعثو بانیشو

وعده ی کدوم روزو دادی که مال هم میشیم
ما شیرینی رو خوردیم دنبال تلخیشیم
صدای منو درنیار من دیوونه اما
هرچی خوب شدم تو داری هارتر میشی
چرا اشغالی؟ تو عشق و حالی؟
جواب بده گرفتم اشتباهی؟
خسته شدی از صدام یا از خودم
همش اصرار داشتی خطمو عوض کنم؟
خب اینم شکست فدا سرت دلم چیشد
الان کجایی که داد میزنی به من چه خب
اره حق داری که اینجوری تو روم وایستی
دنیامون دوروز بود من و واسه همون دوروز خواستی
هنوزم پنجشنبه ها میری دوره همی
همه هستن یا با اون رفیقات دوره همین
شنیدم لات شدی باز جیغ میزنی پشت گوشی
پشت من حرف زیاده به دل نگیر پشت تو چی؟
دستات چرا سرده نفهمیدی چه حالی داشت
کاش اون لحظه میوفتاد تو چشام یبار نگاش
خب دیگه تموم شده خورده ریزاتو پس ببر
فقط تو شعر قصه های من فلانی باش

مسیری نیست که تا اخر تهش چشمای تو باشه
دلت شره دلم گیره ارازل چفت اوباشه
نفهمیدی تو این قصه خوده لیلی یه مجنونه
یه مردم میشکنه بغضش یه وقتایی که مجبوره
دوباره سوژه ی شعرم فلانی شد
دوباره مغز احساسم روانی شد
دوباره حس خنده رو لبام یخ زد
خدا لعنت کنه باعثو بانیشو

صدامو کوک میکردم با هر ساز تو رقصیدم
گلایه از تو بیجا بود با این تقدیر جنگیدم

 

______________________________________________________________________________________________________________________

 

حلالت میکنم:

 

حلالت میکنم دستامو ول کن
نمیخوام تو خیال من بسوزی
چقدر سخته گذشتن از گناه
اونی که عاشقش بودی یه روزی

 

چقدر دلم میخواد بارون بباره
چشام اشکاشو داره کم میاره
چقدر دلم میخواد عمرم تموم شه
که هرچی خواستی تو آخر همون شه
صدام نکن بزار آروم بمیرم
شاید اون دنیا دستاتو بگیرم
تو که از حال من خبر نداری
منی که فکر میکردم بی قراری
چه ساده میگذری انگار نه انگار
شدم از عالمو آدم فراری

تلخه حرفام شبا میکنی گوش
چهارتا چیز شنیدی دوتاهم میزاری روش
ولی با هشت من هیچوقت جور در نمیاد
چرا خیره نمیشی بهم اون نگاهه کوش
جو چی گرفته بودت انقدر فروختی فقر
خوابوندی تو آبنمک منو واسه دوروز دیگه ات
من نوکرتم اینجوری نمیشه خب
الان پشیمونی یا همون دوروز دیگست

صدامو میشنوی وقتی ذهنت از عقده پره
چیشده که برگشتی باز حالا که زمین خورده
دورت هیچکس نموند میدونی تو زیاده روت
دل منم تنهایی همه باختا رو یجا برده خودش
حسی ندارم حالا دیگه پست میزنم
بهت گفته بودم هستن رو دستت میزنن
پس الکی گریه نکن فیلماتو از حفظم دیگه
برو پی فرصتات که با وجودم از دستت میپره

ااااه
دنیای منو ول کنو برو دیگه سرده سردم
هیچیم نمیشنوم خب دیگه نگو برمیگردم
من همون عشقیم که زندگیشو باخته بهت
خب تو هم رو فرم نبودن من ساخته بهت
نگران نباشه همه چی دیگه عادی شده
همه چی که خوب بود یه روز شرایطو بد ساختی خودت
اربده هامو نمیشنوی دنیامو به هم زده
حالا دیگه کاری کردی که به تو محل سگم نده

حلالت میکنم دستامو ول کن
نمیخوام تو خیال من بسوزی
چقدر سخته گذشتن از گناه
اونی که عاشقش بودی یه روزی

 

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

خاطره ها:

 

ترجیح میدم خاطراتو بزارم زمین
هوام بارونیه میخوام ببارم همین
تو ساختی دنیایی که من دوست نداشتم
بگو خاطره ها سر به سرم نزارن همین

 

از سایه ها میترسم پس از اینجا میرم
تا اینکه رو صورت عروسکاش اسید پاشیدن
من از اینجا میرم به عشق هوای سرد
از ما بهترش اومد دلش تورو هوایی کرد

ترجیح میدم با سیگارم دمخور بشم
جای اینکه دنبال مال مردم برم
تو مال من نبودی اینو خودتم میدونی
با تو زندگی کردم با کی بحث میکنی
یکی تو نگات بود همش دخالت میکرد
چشات با هوای یکی دیگه رفاقت میکرد
الان یه ساعت دیگس چرا جواب نمیدی
یکی تو نگات بود به عشقمون حسادت میکرد

ترجیح میدم با سیگارم دمخور بشم
جای اینکه دنبال مال مردم برم
تو مال من نبودی اینو خودتم میدونی
با تو زندگی کردم با کی بحث میکنی
یکی تو نگات بود همش دخالت میکرد
چشات با هوای یکی دیگه رفاقت میکرد
الان یه ساعت دیگس چرا جواب نمیدی
یکی تو نگات بود به عشقمون حسادت میکرد

چراغو خاموش کن بشین ببند درو
چند دقیقه تحمل کن منه یه دنده رو
تو چیکار کردی باهام من که اینجوری نبودم
ببین سردمه نگاه کن بفهم منو
یکم حرف بزن دارم دیوونه میشما
قیافه نگیر نیومدم بگم نرو
صدای خنده هات رو مخمه ببند نیشتو
چرا رد میدادی اون موقع کی بود پیشه تو
من جنگجو نبودم سره لج داشتی با کی
من بد مست بودم پیک تو برداشتی با کی
هوام سرده همیشه زمستونو دوست دارم
من بد نبودم دنیامو بد ساختی حاجی
چجوری تونستی لااقل میگفتی بریدم
اینجا واژه ها منگن خاطره ها حشیش کشیدن
چیو پنهون میکنی تنش لخته حقیقت
بعده تو تو خودمم افکارم تحریک نمیشن

جواب حرفام تو چشاته رو مغزم میکوبه
صدات تو سرمه خاطره هات دردم میکنه
ولش کن مهم نیست از جلو چشام برو فقط
به من نزدیک نشو من سردم دیوونه
من هدف ندارم فقط مسیرمو میرم
اگه نفس میکشم دارم هزینشو میدم
که نصفشم پای تو یه جا دیگه تلف شد
یه روز میشنوی میگن فلانی یه جا بی هدف مرد

ترجیح میدم با سیگارم دمخور بشم
جای اینکه دنبال مال مردم برم
تو مال من نبودی اینو خودتم میدونی
با تو زندگی کردم با کی بحث میکنی
یکی تو نگات بود همش دخالت میکرد
چشات با هوای یکی دیگه رفاقت میکرد
الان یه ساعت دیگس چرا جواب نمیدی
یکی تو نگات بود به عشقمون حسادت میکرد

ترجیح میدم با سیگارم دمخور بشم
جای اینکه دنبال مال مردم برم
تو مال من نبودی اینو خودتم میدونی
با تو زندگی کردم با کی بحث میکنی
یکی تو نگات بود همش دخالت میکرد
چشات با هوای یکی دیگه رفاقت میکرد
الان یه ساعت دیگس چرا جواب نمیدی
یکی تو نگات بود به عشقمون حسادت میکرد

 

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

کودتا:

 

من کودتای ذهنم تو شبایی که کسی
وقتی دلت پُر بود هیچوقت به دادت نرسید
من خلع مغزی ام که از دم پاشیده
امروز و باخته ولی داره از فردا میگه

 

من از فردا شاید نباشم تو ذهنت
اون که همه سختی هارو خودش دس تنها دیده
من از هر ثانیه به تو نزدیک تر میشم
خدا تو وجود توئه اون بالایی خوابیده
از چیزایی که دیدم دلم زخمی شد
میگن نمیرسی بدون سختی خب
دروغ زیاده ها حتی تو کتابا
اینجا قدر ادمو میدونن وقتی مرد
هیچوقت کاری به چیزی که مال من نیست نداشتم
پس پاهامو رو شونه های سیاست نذاشتم
بین مردمی که با سریال ترکیه ای خوشن
من با نوستالوژی زنده ام این فرهنگو نخواستم
همون دیکتاتوری که زیاده حرف پشتش
رفیقه قدیمیه هنر و انگشتش
یه تیر ماهی مریض که درگیره با خودش
اون که دشمناشو همیشه با حرف کشتش

یه جنگ جهانیه تو دلم میخوام
دنیا رو بگیرم باش اونجوری که دلم میخواد
بچینم کنار هم گوش کنیم به سختیا
ببین حالا افکار ما چقدر به هم میاد
یه جنگ جهانیه تو دلم میخوام
دنیا رو بگیرم باش اونجوری که دلم میخواد
بچینم کنار هم گوش کنیم به سختیا
ببین حالا افکار ما چقدر به هم میاد

بزن تو گوش حقیقت بریز ببینم چی داری
یه بی اعصاب مغرور یه آدم سیگاری
توهم خودت نیستی پشت حقیقت گُمی
میگن لبخند بزن تو مال مردمی
کدومو گوش کنم ها؟ من درگیرم با اینا
افکارم ته نشین شده دارم در میرم با اینا
یه مغز فراریم نه اصحاب کهفم
که ۲۷ ساله من جنگیدم با اینا
روزی که مادرم گفت شیرم حلالت نیست
چیزی ک مینوشتی حرفای الانت نیست
من تموم عمرمو پر از سوالایی بودم
که بزرگ شدم باهاش انگار حواست نیست
یه جنگ جهانیه تو دلم میخوام
باهاش دنیا رو بگیرم تا تهش بیام
وقتی حرفای تو دلم دارن میشن یه فاحشه
حقیقت تلخه خب یه حب قند کنارشه
اونو سر بکش من تروریست ذهنم
حرفات بوی گند میده مثل گروه داعشه
من مریضم جمله هام هرزگی میکنن
بشین حالا پای درد و دل یه فاحشه
سنگین حرفام خودتو میکشی بالا زود
حرفای گذشتمم تعبیر حالا بود
وقتی داد میزدم نبودی بشنوی چون
ذهنت درگیر یارانه و سبد کالا بود

یه جنگ جهانیه تو دلم میخوام
دنیا رو بگیرم باش اونجوری که دلم میخواد
بچینم کنار هم گوش کنیم به سختیا
ببین حالا افکار ما چقدر به هم میاد

 

______________________________________________________________________________________________________________________

 

موفق باشی:

 

چقدر عجله میکنی به سلامتی کجا
فکر کنم عروسیه با این آرایش شما
نذاشتی احترامی بمونه این وسطا
شاید حل شه مشکلات نه این وسطا
یکی تو دلت نمیذاشت درست شه همه چی
پس منم گفتم نبینمت این طرفا
خیلی چیزا عوض شد ولی نفهمیدی
از این شبامون تو پاییز چطور نترسیدی
واست دلقک شدم تا بهتر شه اوضات
حتی با اون سرو شکلم برام نخندیدی
ولی الان انگار همه چی فرق کرده برات
روحیه ات بهتره چون عوض شده حال و هوات
حواست هست داره دیر میشه ها
شنیدم مثل منه بهت گیر میده ها
گذشته تموم شده منم اتفاقی دیدمت
من میرم چون باطل شده بلیط ما

 

نمیخوام یادم بیاد چیزایی که دوس نداشتمو
من حساس بودم روش دوست نداشت منو
براش فرقی نمیکرد بودم اضافی رو دوشش
ولی یاد گرفتم ازش دوس نداشتنو
یه روزی میگفتی عاشق گیر دادناتم
ولی زده شدی حتی از اون گیر دادن آخر
منی که فکر میکردم تو یکی فرق داری با همه
رو دست گذشته بدم این اخرا زد
از هرکی خوردم از تو یکی من توقع نداشتم
خواستم به رفتار روحیت بی توجه نباشم
گفتیم میریم زیر یه سقف اینا فراموش میشه
همش کنایه میزدی تو توهم نباشم
آره تو توهم نباشم

یادته هر روز با دوستات گفتی میری خرید
الان حق میدم بهت چیزی نگی
یا روت نمیشه شایدم یادت نمیاد
رنگت مثل گچ شده راستی چیزی زدی
هه خنده داره مثل کارتونا شدی
فقط واسه دروغ گفتن پسر شجاع شدی
تو هرچی بگی من دارم دوتا روش بزارم
چه غلطی کردیم عاشق شما شدیم
منم مثل خودت شدم چشمامو میبندم
شبا تا ۷ صبح به اون عکسامون میخندم
یکم گریه قاطیشه با اشک و دود سیگار
خب دیگه دیوونه شدم با این رفتارا میجنگم
نگا کن سرو وضعم و فقط نیش خند بزن
حالا راحت باش چون دیگه نیستم بگم
داری کجا میری کسی پیگیر تو نیست
من پازل فردامو با تو ریختم به هم

نمیخوام یادم بیاد چیزایی که دوس نداشتمو
من حساس بودم روش دوست نداشت منو
براش فرقی نمیکرد بودم اضافی رو دوشش
ولی یاد گرفتم ازش دوس نداشتنو
یه روزی میگفتی عاشق گیر دادناتم
ولی زده شدی حتی از اون گیر دادن آخر
منی که فکر میکردم تو یکی فرق داری با همه
رو دست گذشته بدم این اخرا زد
از هرکی خوردم از تو یکی من توقع نداشتم
خواستم به رفتار روحیت بی توجه نباشم
گفتیم میریم زیر یه سقف اینا فراموش میشه
همش کنایه میزدی تو توهم نباشم
آره تو توهم نباشم

دیدی همه آرزو هام با حسرت پاشید
که امثال تو فقط میگن موفق باشید
بهزاد پکسم تنظیمشم مثل همیشه صبحان عابده
موفق باشی

 

______________________________________________________________________________________________________________________

 

نیستی پیشم:

 

دیگه نیستی پیشم
تنها یادگارم ازت یه عکس کهنه اس
دیگه نیستی پیشم
من هر روزم مثل غروب جمعه اس

 

تو نیستی دیگه همه جا آروم و ساکته
تو نیستی دیگه میمیره حس این رابطه
این سر دردایی که امونمو بریده
حتی سیگار لعنتی به آخرش رسیده

دلم با خاطراتت خیلی وقته بهم زده
دیگه احساسی نیست جونتو قسم نده
هردومون کوه یخ شدیم از نگامون پیداست
از جلو چشام برو این روزا حالم بده
دستامو نگیر دیگه گفته بودم کوه دردم
این سکوتمو نبین من گریه هامو کردم
با دلم قرار گذاشتم رفتی اسمتو نیارم
برو که احساسی دیگه به عشق تو ندارم

دورم همه چی هست همون شراب قدیمیه
همون پاکت سیگار که با هوام صمیمیه
همون رپ کن قدیمیه که حقشو نگرفت
اون استقلالی که عشق علی کریمیه
دورم همه چی هست

دورم همه چی هست تو نیستی فقط
چیه داری میگی گذشته ازت
اره پیر شدم میبینی چقدر بد شد
همه چی که پای تو مصرف شد
همون آدم تو پرم که حرفاش و نوشت
پشت سرم درام و بستم خب
الان چیه چه خبره داری دم تکون میدی
اینم سلامتی خودت حالا که مستم خب
حرف بزن دیگه چه مرگته ها؟
داری میخندی به مرگ صدام؟
اره خراب کردم مثل تو که خراب شدی
گوش نکن تو به درد دلام
خستم خداییش بفهم چی میگم
این روزا که به هرکی میگم
میخنده بهم همه شدن مثل تو
غریبه نیستی به تهش رسیدم

دلم با خاطراتت خیلی وقته بهم زده
دیگه احساسی نیست جونتو قسم نده
هردومون کوه یخ شدیم از نگامون پیداست
از جلو چشام برو این روزا حالم بده
دستامو نگیر دیگه گفته بودم کوه دردم
این سکوتمو نبین من گریه هامو کردم
با دلم قرار گذاشتم رفتی اسمتو نیارم
برو که احساسی دیگه به عشق تو ندارم

 

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

اون اولا:

 

اون اولا یادته چقدر خوب بود
همش تنگ میشد واست دلم زود زود
اون اولا همه چی یه جور دیگه بود
از این دستامون فاصله چقدر دور بود

 

نتونستیم دووم بیاریم و روزای خوبو که دیگه نشد بیاریم
نتونستیم مال هم شیم به یاد همون شبا نشد بباریم
اون روزا که بارونی بود تو شهر دلمون یه قانونی بود
هرجا میدیدیم بغل میکردیمو همو چه دنیای ارومی بود
نتونستیم با هم برسیم تا اخرش همیشه نمیشد به هم برسیم
شدیم آدمای الاف تو شهر که نداشتیم حتی به هم یه حسی
نتونستیم خوب شیم باهمو رد کنیم ببینیم خورشیدو بازم
نتونستیم خیلی حیف شد مثل اولا دوباره جور شیم باهم

تموم شد رفت اون روزا که نموند خب بد استرس داشتم
کاش الان یه حس بهت داشتم
بیکار بودم نه صبح تا شب با رویام تو خلوت کلی حرف داشتم باهات میزدم
عکسات همه دنیام شدن پس
دلغک بازیامون خنده هامون گریه و زاری هامون همش باهم بود
اخم میکردیم به هم با منظور
شوخیات هم یه وقتا بد بود
اره یه وقتا بد بود
یادته حرصم میدادی که به جات باشم درکت کنم
غصه هامو ترکش کنم سیگار نکشم ورزش کنم
روزای غیر تعطیل باهم قرار داشتیم
خیلی حرفا الان جاش نیست بهت بزنم
واسه هرچیزی جواب داشتی
من از خیلی رفتارات بدم میومد
تو فکرت باز بود چون سواد داشتی
ما خوب بودیم ولی نشد میدونی
از پایه همه چی و خراب ساختیم

نتونستیم دووم بیاریم و روزای خوبو که دیگه نشد بیاریم
نتونستیم مال هم شیم به یاد همون شبا نشد بباریم
اون روزا که بارونی بود تو شهر دلمون یه قانونی بود
هرجا میدیدیم بغل میکردیمو همو چه دنیای ارومی بود
نتونستیم با هم برسیم تا اخرش همیشه نمیشد به هم برسیم
شدیم آدمای الاف تو شهر که نداشتیم حتی به هم یه حسی
نتونستیم خوب شیم باهمو رد کنیم ببینیم خورشیدو بازم
نتونستیم خیلی حیف شد مثل اولا دوباره جور شیم باهم

اولا یادته چقد خوب بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,272
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,472
  • بازدید ماه : 2,472
  • بازدید سال : 72,522
  • بازدید کلی : 531,645
  • کدهای اختصاصی