loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 105 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (3)

 

[این متن به درخواست یکی از بازدیدکنندگان در سایت قرار گرفت]

آذری متن رو تا جایی که بلد بودم نوشتم

 

بارون اشک من آب فراته

روزت کشتیه نجاته

مال هر کجا که باشم

وطنم کربو بلاته

وطنم کربو بلاته

دست من به دامنت آقام

وعده ی من و تو کربلا

دست من به دامنت آقام

وعده ی من و تو کربلا

میگن تموم پهلوونا

به قول آذری زبونا

آذری:

یل یاطر طوفان یاتر

یاتمر حسین پرچم

یل یاطر طوفان یاتر

یاتمر حسین پرچم

یل یاطر طوفان یاتر

یاتمر حسین پرچم

(معنی:)

 

 

باد میخوابه طوفان میخوابه

اما پرچم حسین نمیخوابه

باد میخوابه طوفان میخوابه

نمیخوابه پرچم حسین

باد میخوابه طوفان میخوابه

نمیخوابه پرچم حسین

***

اربابم

حســـین حســـین حســـین

اربابم

حســـین حســـین حســـین

***

معنی دین و ایمان یا ابوالفضل

جان و جانان یا ابوالفضل

نفس ام بنینی

آذری:

قربانت برم یا ابوالفضل

قربانت برم یا ابوالفضل

***

ای بابل خوارج همه

وعده ی من و تو الغمه

ای بابل خوارج همه

وعده ی من و تو الغمه

میگن تموم پهلوونا

به قول آذری زبونا

آذری:

یل یاطر طوفان یاتر

یاتمر حسین پرچم

یل یاطر طوفان یاتر

یاتمر حسین پرچم

یل یاطر طوفان یاتر

یاتمر حسین پرچم

(معنی:)

باد میخوابه طوفان میخوابه

اما پرچم حسین نمیخوابه

باد میخوابه طوفان میخوابه

نمیخوابه پرچم حسین

باد میخوابه طوفان میخوابه

نمیخوابه پرچم حسین

باد میخوابه طوفان میخوابه

نمیخوابه پرچم حسین

اربابم

حســـین حســـین حســـین

اربابم

حســـین حســـین حســـین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ( ابوالفضل ( مدیر مسی نیوز در تاریخ 1393/09/21 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز !! از مسی نیوز خدمت می رسیم !! امار شما خیلی پایینه !! ما حدود 15 هزار در روز بازدید داریم !! شما میتونی به مبغ 7 تومن در ماه در قسمت سمت راست وب تبلیغ کنی !! البته برای شما !! موافقی؟

این نظر توسط کمـــان موزیـــک در تاریخ 1393/09/21 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

مرسی
مرورگرم مشکل داشت
کپی کردم

این نظر توسط کمـــان موزیـــک در تاریخ 1393/09/21 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

نمیشه کپیش کرد آقا ایمان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 435
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,635
  • بازدید ماه : 1,635
  • بازدید سال : 71,685
  • بازدید کلی : 530,808
  • کدهای اختصاصی