loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 51 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

آرامشه چشمای تو یه دنیا می ارزه برام
همین که تو باشی بسه چیز زیادی نمیخوام
با تو تموم میشه غمام با تو دلم آروم میشه
میخوام که اینجا بمونی کنارتم همیشه
تو تو عزیز دلمی تو تو عشق خوبه منی
تو تو بهترینی برام باش تو همه ی لحظه هام
من با همه چیت راه میام با همه ی خوبیو بدی
نیست تو قلب عاشق من دیگه جای عشق جدید
***
عاشق کارا و خنده هاتم عاشق دیوونه بازیاتم
بمون همیشه تو کنارم کسه دیگه ای رو دوست ندارم
دارو ندارمو پات میریزم من واسه تو میمیرم عزیزم
اگه نباشی کم میارم به هیشکی غیر از تو حس ندارم
تو تو عزیز دلمی تو تو عشق خوبه منی
تو تو بهترینی برام باش تو همه ی لحظه هام
من با همه چیت راه میام با همه ی خوبیو بدی
نیست تو قلب عاشق من دیگه جای عشق جدید
آرامشه چشمای تو یه دنیا می ارزه برام
همین که تو باشی بسه چیز زیادی نمیخوام
با تو تموم میشه غمام با تو دلم آروم میشه
میخوام که اینجا بمونی کنارتم همیشه
تو تو عزیز دلمی تو تو عشق خوبه منی
تو تو بهترینی برام باش تو همه ی لحظه هام
من با همه چیت راه میام با همه ی خوبیو بدی
نیست تو قلب عاشق من دیگه جای عشق جدید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,481
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,681
  • بازدید ماه : 2,681
  • بازدید سال : 72,731
  • بازدید کلی : 531,854
  • کدهای اختصاصی