loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 137 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/sirvan-khosravi-to-marizi-ft-yas-xaniar.jpg

 

تو نمیتونی تو دنیات عاشقه کسی بمونی
حتی یاد تو ندادن سره وعده هات بمونی
تو مریضی وقتی که عشقو تو دلت باور نداری
هر کی عاشق تو باشه دوست داری تنهاش بذاری
تو مریضی آره یه مریضه بی اراده
تو مریضی اونکه قلبشو دست هیچ کسی نداده
تو مریضی آره یه مریضه بی اراده
تو مریضی اونکه قلبشو دست هیچ کسی نداده
واسه رفعه درد زخمه قلبه خستم دست سردو نحستو وردار از رو دستم
پست رذلی هستی اصلا
شصت دست راسته من میگه دیگه با من نیستی ریسکه بخوام با تو باشم
مگه دیوونم که دعوا کنم از صب تا شب اونم با کی با تو یه آدم ناتو بابا جمع کنو برو راتو
یادته روزایی که من تو هر لحظم به تو گفتم بی تو دیگه نه اصلا
ولی حالا رسیدم به مرز سکته
پس دیگه نمیکنم من یه لحظه فکرت
تو تویه عشق من ردی تو واسه پیشرفت من سدی
حالا که این همه باهام ضدی بکش کنار بذار باد بیاد بعدی
***
تو مریضی آره یه مریضه بی اراده
تو مریضی اونکه قلبشو دست هیچ کسی نداده
تو مریضی آره یه مریضه بی اراده
تو مریضی اونکه قلبشو دست هیچ کسی نداده
واسه تو علت نداره عشقو احساسو خیانت
زندگیت یه عنکبوته همش حرفه یه عادت
جلوی آیینه نمیری ببینی ازت چی مونده
میدونم یه نفر مثه خودت تورو سوزونده
تو مریضی آره یه مریضه بی اراده
تو مریضی اونکه قلبشو دست هیچ کسی نداده
تو مریضی آره یه مریضه بی اراده
تو مریضی اونکه قلبشو دست هیچ کسی نداده
بگو چتو به تو بگم بسته دیگه از دستت حالا شدم خسته دیگه
من دل شکسته شدم ز دستت حالا من یه حرفی دارم بگم بت
من حتی وقتی پر از دردو رنجو پر از سختی بودم
تنها بودم من با درد خودم نخواستم با تو همدردی کنم
یادته روزایی که من تو هر لحظم به تو گفتم بی تو دیگه نه اصلا
ولی حالا رسیدم به مرز سکته پس دیگه نمیکنم من یه لحظه فکرت
امروز تو تقویم علامت گذاشتم پاک کردم هر کینه ای که از تو داشتم
آره پس تو باش با همون عشقه جدیدت ولی متاسفم برات عشوه ندیده
تو مریضی آره یه مریضه بی اراده تو مریضی اونکه قلبشو دست هیچ کسی نداده
تو مریضی آره یه مریضه بی اراده
تو مریضی اونکه قلبشو دست هیچ کسی نداده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,368
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,568
  • بازدید ماه : 2,568
  • بازدید سال : 72,618
  • بازدید کلی : 531,741
  • کدهای اختصاصی