loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 77 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مـــن
چیزی کم نذاشتم
فکر تو پیش کی بود
چیزی ازم نمونده با قلبی که شکستی
پر از بغضم این روزا تو بی هوا دور شدی
یادم میاد اون روزا با من چه عهدی بستی
با من چه عهدی بستی..

 

اون که میخواستم
میدونست که من واسش میمُردمو
اون که میخواستم
من از تو زندگیش خط خوردمو
اون که میخواستم آره اون که میخواستم، اون که میخواستم…
اون که میخواستم یکیو جای من دنیاش کردو
اون که میخواستم کسیو که واسش میمُرد تنهاش کردو
اون که میخواستم آره اون که میخواستم، اون که میخواستم…

***

اون که میخواستم خواهش چشمامو ندید
رفت واسه همیشه دور رویام چه دیواری کشید
اون که میخواستم پا رو قرارمون گذاشتو
جای سقف رو سرم ببین چه آواری کشید
جای سقف رو سرم ببین چه آواری کشید

اون که میخواستم
میدونست که من واسش میمُردمو
اون که میخواستم
من از تو زندگیش خط خوردمو
اون که میخواستم آره اون که میخواستم، اون که میخواستم…
اون که میخواستم یکیو جای من دنیاش کردو
اون که میخواستم کسیو که واسش میمُرد تنهاش کردو
اون که میخواستم آره اون که میخواستم، اون که میخواستم…

***

اون که میخواستم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,826
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,026
  • بازدید ماه : 3,026
  • بازدید سال : 73,076
  • بازدید کلی : 532,199
  • کدهای اختصاصی