loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Majid-Hoseinpoor-Delam-Roshane.jpg

 

برام دست تکون دادو رفتو نموند همون که همه خنده هاش از منه
همون که قسم خوردو محاله یه روز بخواد از منه خسته دل بکنه
خداحافظی کرده بودی ولی میدونم دلت شوق رفتن نداشت
همون لحظه که حرف رفتن زدی غمه رفتنت چیزی از من نذاشت
دلم روشنه برمیگردی یه روز به این خونه که سر پناه توئه
اگه من بمیرم یه روزی نیای گناه کسی نیست گناه توئه
دلم روشنه برمیگردی یه روز
به این خونه که سر پناه توئه
اگه من بمیرم یه روزی نیای
گناه کسی نیست گناه توئه
***
به خاطر سپردم که تو عشقه منی که باشیو یا دل ازم بکنی
گذشته زمان هم نتونست تورو بگیره از این دل تو که با منی
دلم روشنه برمیگردی یه روز به این خونه که سر پناه توئه
اگه من بمیرم یه روزی نیای گناه کسی نیست گناه توئه
دلم روشنه برمیگردی یه روز
به این خونه که سر پناه توئه
اگه من بمیرم یه روزی نیای
گناه کسی نیست گناه توئه
برام دست تکون دادو رفتو نموند همون که همه خنده هاش از منه
همون که قسم خوردو محاله یه روز بخواد از منه خسته دل بکنه
خداحافظی کرده بودی ولی
میدونم دلت شوق رفتن نداشت
همون لحظه که حرف رفتن زدی
غمه رفتنت چیزی از من نذاشت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 350
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,550
  • بازدید ماه : 1,550
  • بازدید سال : 71,600
  • بازدید کلی : 530,723
  • کدهای اختصاصی