loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 189 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Iman-Taziki-Khalvate-Asheghaneh.jpg

 

هنوز تو گوش من صدات آهنگ خوب آشناست
با منه خاطراته تو عطر تو تویه این هواست
هزارو یک شب عاشقی گذشت تو هر لحظه ی ما
یادته گفتم واسه من تورو فرستاده خدا
حواس من پیش توئه گرچه ازم دوری هنوز
تو یادت نیست من یادمه توام دوسم داشتی یه روز
خلوت عاشقونمون پر بود از احساس یه عشق
حالا شدی یه خاطره من شدم التماس عشق
***
دست میکشیدم تو موهات شروع میشد بهونه هات
دلبری میکردی با هر حرفی که بود تویه چشات
سفت میگرفتی دستمو تکیه میدادی به تنم
بی خبر از اینکه یه روز منم که بی تو میشکنم
حواس من پیش توئه گرچه ازم دوری هنوز
تو یادت نیست من یادمه توام دوسم داشتی یه روز
خلوت عاشقونمون پر بود از احساس یه عشق
حالا شدی یه خاطره من شدم التماس عشق
حواس من پیش توئه گرچه ازم دوری هنوز تو یادت نیست من یادمه توام دوسم داشتی یه روز
خلوت عاشقونمون پر بود از احساس یه عشق حالا شدی یه خاطره من شدم التماس عشق

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 431
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,631
  • بازدید ماه : 1,631
  • بازدید سال : 71,681
  • بازدید کلی : 530,804
  • کدهای اختصاصی