loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 130 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (1)

 

یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمیهوام بدونه واسه اونه که قلب من بی تابه

***

باورم نمیشه رفتی از پیش ما

صداتم میپیجه تو گوشم مرتضی

خبر رفتنت باورم نمیشه

 غرویه تو دلم که تموم نمیشه

نمیتونم جلو اشکام و بگیرم

از این زمونه بد جوری دلگیرم

اینجا بی تو گرمی نداره مرتضی

هیچی و جز تو نمیخوایم از خدا

 ***

هنوز صدات تو گوشمه هنوز تو شوک رفتنت

هنوز حرفایی که دارن میزنن

کم نمیکنه از غمت هنوز اسم تو پخشه همه جا

هنوز کسی نتونسته بیاد به جات

هنوز با صدات بعضی ها زندگی میکنن

هنوز همه دارن آهنگات و حفظی میخونن

اصلا تموم نمیشه این هنوزا

چون که بد بود بده حال منی

آخه رفتنت یه ضربه ی بد بود

هیچکی فک نمیکرد بری تو

انقد زود

 ***

گرمیه اون صدات آرومم میکنه

گرمیه اون نگات چه خوبم میکنه

شبامو میبینم من با یه ستاره

پاییزم با یه غم همیشه بهاره

این جای خالیتو کاشکی نمیدیدم

این سازه رفتن و کاشکی نمیشنیدم

مرتضی یاد تو تو گل ها میمونه

یاد تو تو دل ها تا ابد میخونه

***

خدایا من ازت گله دارم چرا

همیشه خوبا رو میبری

چرا یکی رو که همه دوسش دارن

خوب شدنش و با جونش میخری

ولی خوب کاش زجر میکشید

هر روز داشت مرگش و میدید

زندگی براش شده بود شربت و قرص

حالم داغونه دیگه از غم نپرس

 از غم نپرس چون که غم داره اونم

حسرتش رسیده به خون و استخونم

ببین با یکی هست دارم زندگی میکنم

باور کردن مرگش و دیوونگی میدونم

قصه ی رفتن و دارم ورق میرنم

با این حرفا به دلم نمک میزنم

آره یادش بخیر

با صداش حال میکردیم

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hamidreza در تاریخ 1393/11/05 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

قالب قبلی واسه فروشه
قالبای دیگه به نویسنده ها میدیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,333
  • بازدید ماه : 1,333
  • بازدید سال : 71,383
  • بازدید کلی : 530,506
  • کدهای اختصاصی