loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 42 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mehdi-Darabi-Befahm.jpg

 

تو میری سمت در منم چه بی قرارم
دیگه امیدی من به موندت ندارم
چشامو وقت رفتنت رو هم میذارم
نمیشه باورم دیگه تورو ندارم

 

دیدی نشد بیامو راه تو ببندم
دیدی با اینکه رفتی از تو دل نکندم
شبا کنار خاطراتمون میشینم
مثل دیوونه ها تو گریه هام میخندم

تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت توی فال من بخون
چشمام به راه رفتنت اشتباهه روز و شب سیاهه بعد تو بمون
تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت توی فال من بخون
چشمام به راه رفتنت اشتباهه روز و شب سیاهه بعد تو بمون

***

نرو نذار چشام به گریه مبتلا شه
ترو خدا نذار دلت ازم جدا شه
تمومه زندگیم تو دستته عزیزم
نذار گلم تو دستتو به روی ماشه
داری میری ولی آخه چه بی بهونه
دوست دارم اینو بفهم آخه دیوونه
حالا که عاشقت شدم میذاری میری
داری تقاص چی رو از دلم میگیری

تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت توی فال من بخون
چشمام به راه رفتنت اشتباهه روز و شب سیاهه بعد تو بمون
تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت توی فال من بخون
چشمام به راه رفتنت اشتباهه روز و شب سیاهه بعد تو بمون

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,499
  • بازدید ماه : 1,499
  • بازدید سال : 71,549
  • بازدید کلی : 530,672
  • کدهای اختصاصی