loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 95 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Mehrshad-Kheyli-Ham-Delet-Bekhad.jpg

 

خیلی هم دلت بخواد دارو ندار من بشی خیلی هم دلت بخواد که بیقراره من بشی
اگه گفتم عاشقم یا که میمیرم برات به دلم نشسته بود بدجوری تیر نگات
تویه این دنیا فقط با تو آروم میگیرم تو به عشقه پاک من نگو نه نگو نه نگو نه من میمیرم
خیلی هم دلت بخواد دارو ندار من بشی
خیلی هم دلت بخواد که بیقراره من بشی
خیلی هم دلت بخواد بریزم عشقمو پات همه از خداشونه بشینن یه لحظه جات
خیلی هم دلت بخواد تو خوابام پا بذاری رویه پیشونیه من با بوسه جا بذاری
***
خیلی هم دلت بخواد دارو ندار من بشی
خیلی هم دلت بخواد که بیقراره من بشی
اگه گفتم عاشقم یا که میمیرم برات
به دلم نشسته بود بدجوری تیر نگات
تویه این دنیا فقط با تو آروم میگیرم
تو به عشقه پاک من نگو نه نگو نه نگو نه من میمیرم
خیلی هم دلت بخواد بریزم عشقمو پات
همه از خداشونه بشینن یه لحظه جات
خیلی هم دلت بخواد تو خوابام پا بذاری
رویه پیشونیه من با بوسه جا بذاری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 141
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 413
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 1,968
  • بازدید سال : 54,585
  • بازدید کلی : 513,708
  • کدهای اختصاصی