loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 223 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/03/Maziyar%20Falahi%20-%20Asheghet%20Hastam.jpg

 

اگه از من تو بپرسی که چرا عاشقت هستم
کافیه فقط یه لحظه دس بذاری توی دستم
تا بریم به لحظه هایی که فدات شه دل خستم
تا بدنی تو کدوم خاطره من بی تو شکستم
قلب من جونون میگیره وقتی که تو نیستی پیشم
واسه من حرفی نداری وقتی رو به روت میشینم
واسه من نبض حیاتی مثل خونی توی رگهام
به من عاشق نگاه کن میبینی  بی تو چه تنهام

***

بغض من بسته گلومو دل من طاقت نداره
تو میخوای ازم جداشی وقتشه چشام بباره
شاید این بغض شکسته منو یاد تو بیاره
تا بگم عاشقت هستم بمونی پیشم دوباره
بمونی پیشم دوباره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 4,665
  • بازدید سال : 57,282
  • بازدید کلی : 516,405
  • کدهای اختصاصی