loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 65 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (1)

 

یکاری کن امشب تا آروم بگیرم
نذار کنج خونه از این غم بمیرم
یکاری کن امشب آخه وقت تنگه
چرا جای قلب تو یه تیکه سنگه
هنوزم به عشقت با دنیا می جنگم
با رنگین کمونت هنوزم یه رنگم
به احساس پاکم نگو که بهونه س
آخه خونه بی تو یه دیوونه خونه س
دارم محو میشم یه کاری بکن
من آروم نمی شم یکاری بکن
شدم مات از این شهر ماتم زده
از این خونه غم نجاتم بده
دارم محو میشم یه کاری بکن
من آروم نمی شم یکاری بکن
شدم مات از این شهر ماتم زده
از این خونه غم نجاتم بده

***

چی می شه تو قلبم بازم پا بذاری
چرا مثل سابق هوامو نداری
هنوز بوی عطرت تو خونه می پیچه
یه حالی شدم واسم مرگ هیچه
چی می شه تو قلبم بازم پا بذاری
چرا مثل سابق هوامو نداری
هنوز بوی عطرت تو خونه می پیچه
یه حالی شدم واسم مرگ هیچه
دارم محو میشم یه کاری بکن
من آروم نمی شم یکاری بکن
شدم مات از این شهر ماتم زده
از این خونه غم نجاتم بده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پویان در تاریخ 1393/11/14 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

سلام شما توسط ما لینک شدید
ما را با عنوان ((آی آر مووی)) لینک کنید (نیاز به وارد کردن پرانتز های نیست)
پاسخ : پولیه دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,313
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,513
  • بازدید ماه : 2,513
  • بازدید سال : 72,563
  • بازدید کلی : 531,686
  • کدهای اختصاصی