loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 54 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

واسه جای سواله واسه چی رفتی عزیزم
آخه خودخواهی تا اینقدر تو به کی رفتی عزیزم
من که با احساسم تورو خوب میشناسم
یکیم نگام بکن یکمی بشناسم
همه یاحساسم تو مهمی واسم
یکمی نگام بکن تو مهمی واسم
باتو من یه آدم دیگم
تو اصلا میفهمی  چی میگم
تو اصلا حواست اینجا نیست
منو باش دارم به کی میگم
یکم از خودخواهیات کم کن
عزیزم یخورده درکم کن
یا واسه همیشه پیشم باش
یا واسه همیشه ترکم کن
همه یاحساسم تو مهمی واسم
یکمی نگام بکن تو مهمی واسم

***

تو که نمیدونی میخوامت واسه من بتی همیشه
پس چرا به این علاقه بی تفاوتی همیشه
من که با احساسم تورو خوب میشناسم
یکیم نگام بکن یکمی بشناسم
همه یاحساسم تو مهمی واسم
یکمی نگام بکن تو مهمی واسم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 735
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,935
  • بازدید ماه : 1,935
  • بازدید سال : 71,985
  • بازدید کلی : 531,108
  • کدهای اختصاصی