loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Ashkin-0098-Bale-Bale-Ft-Poria-Pasha.jpg

 

بله بله بله بله بله دوست دارم یه عالمه
من بدون تو میمیرم

***

وقتی با تو باشم از اون آدماشم
که نمیذارم تو بری و من از تو جدا شم
عشق آخرینی تو که بهترینی
من تمومه دنیارو برات میخوام فدات شم
من تمومه دنیارو برات میخوام فدات شم

 

وقتی نیستی دلم میگیره آخه احساس من همینه
بزار دستاتو من بگیرم آخه به عشق تو اسیرم
بله بله بله بله بله دوست دارم یه عالمه
تو اگه با من بمونی دنیا برام کمه
بله بله بله بله بله دوست دارم یه عالمه
من بدون تو میمیرم تو فقط بگو بله

 ***

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 940
  • بازدید ماه : 4,278
  • بازدید سال : 56,895
  • بازدید کلی : 516,018
  • کدهای اختصاصی