loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 57 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

واسه برگشتن تو قلبت

چه بهمونه ای بیارم

تو که اینو خوب میدونی

تاب اشکاتو ندارم

حالا چی شده که امروز

اون روزا یادت نمونده

قصه ی عشق من و تو

دل کوچه رو سوزونده

چجوری دل بکنم از این همه روزای روشن

چجوری طاقت بیارم وقتی دیگه نیستی با من

من و تو با هم یه عمری از این کوچه های گذشتیم

میون حرفای مردم ما از این عشق بر نگشتیم

***

دیگه مثله قدیما با دل من را نمیایی

انگاری شدی غریبه

دیگه این دل و نمیخوای

میگی چند وقته که دنیات

ساکت و تیره و تاره

بگو که چیکار کنم تا عاشقم بشی دوباره

چجوری دل بکنم از این همه روزای روشن

چجوری طاقت بیارم وقتی دیگه نیستی با من

من و تو با هم یه عمری از این کوچه های گذشتیم

میون حرفای مردم ما از این عشق بر نگشتیم

چجوری دل بکنم از این همه روزای روشن

چجوری طاقت بیارم وقتی دیگه نیستی با من

من و تو با هم یه عمری از این کوچه های گذشتیم

میون حرفای مردم ما از این عشق بر نگشتیم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 940
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,140
  • بازدید ماه : 2,140
  • بازدید سال : 72,190
  • بازدید کلی : 531,313
  • کدهای اختصاصی