loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 201 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

 

دارم باز عاشقت میشم چه خوبه که تویی پیشم
دارم دل به تو میبندم دیگه نیست حفی از رفتن
میخوام با اوج احساسم دوباره تورو بشناسم
تو این دنیای وارونه کی میشه مثل تو واسم

 

دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش
حسی توی چشماته چقد شیرینه احساسش
دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش
حسی توی چشماته چقد شیرینه احساسش

***

دارم باز عاشقت میشم چه خوبه عاشقی با تو
دارم دل به تو میبندم میمیرم واسه چشماتو
چه حالی دارم این روزا چه حسو حال شیرینی
واسه این دل دیوونه تو تنها حس تسکینی

دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش
حسی توی چشماته چقد شیرینه احساسش
دارم میرم تو آرامش که با تو خیلی میخوامش
حسی توی چشماته چقد شیرینه احساسش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 4,656
  • بازدید سال : 57,273
  • بازدید کلی : 516,396
  • کدهای اختصاصی